Obserwatorzy bloga

niedziela, 30 marca 2014

Aloesowy krem do twarzy Equilibra.

Trzy tygodnie temu w ramach współpracy z firmą Equilibra otrzymałam do przetestowania aloesowy krem do twarzy. Produktu używała moja mama. Na podstawie jej opinii będziecie mogli przeczytać recenzję kosmetyku.


Od Producenta :

Podstawowy krem o lekkiej i delikatnej konsystencji, do codziennego stosowania na skórę twarzy i szyi o wysokim stężeniu aloesu 40%. Ma dzialanie nawilżające, odżywcze, o właściwościach ochronnych i kojących. Do każdego rodzaju skóry, nie pozostawia na skórze tłustych śladów, dobrze się rozprowadza do stosowania rano i/lub wieczorem.
Dlaczego aloesowy krem do twarzy?
  • Wysokie stężenie aloesu: 40%;
  • Aloes pozyskiwany w ręcznym procesie ekstrahowania na zimno, nie pasteryzowany, bez obróbki chemicznej;
  • Formuła kremu bogata w składniki roślinne;
  • Nie zawiera parafiny i olei mineralnych;
  • Filtr przeciwsłoneczny 6;
  • Bezzapachowy, nie zawiera dodatkowych substancji zapachowych;
  • Przeprowadzone testy płatkowe wykazały wysoką tolerancję skóry na produkt.

 Opinia :

Krem znajduje się w tubce z plastikową zakrętką. Ma biały kolor i lekką, przyjemną konsystencję. Plusem może być to, że nie ma zapachu. Szybko się wchłania. Nie pozostawia na twarzy tłustej warstwy. Nie zapycha porów i nie uczula. Łagodzi występujące już na twarzy podrażnienia. Po użyciu kremu skóra mojej mamy była przyjemnie gładka w dotyku i odżywiona. Nie błyszczała się. Po codziennym stosowaniu cera wygląda zdrowiej i jest bardziej nawilżona. W ocenie mojej mamy jest to bardzo dobry produkt :)

14 komentarzy:

  1. Szczerze pisząc nie znam tej firmy, ale myślę, że kremik byłby idealny również dla mojej mamy :). Osobiście wolę produkty z wytłuszczoną informacją, że jest dla cery mieszanej :D. Duży plus za wysokie stężenie aloesu, ale filtr mógłby być przynajmniej 10 albo 15 ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. OO świetnie, że łagodzi podrażnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, lubię kremy, które łagodzą podrażnienia ;)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście wolę słoiczkowe kremy do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam żelu aloesowego ale innej firmy i jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ważne, że szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię aloes w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że łagodzi podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to super kremik w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam cerę trądzikowo mieszaną ( największe problemy broda) krem kupiłam po namowie pani mgr z apteki ze sceptycznym nastawieniem. Przetestowałam jremy z róznych półek , cen, dla dzieci z apteki itp. i td.......i bardzo sie miło zaskoczyłam. Krem wydaje sie po nałozeniu lekko tłusty ale zaraz się wchłania i mam uczycie takiego opatrunki na twarzy cos jakby chłodził koił. nadaje się pod makijaż. ja polecam 100%. zaznaczam że nie stosowałam nigdy kemów a takim stężeniem aloesu , więc może to wszystko zasługa aloesu. Stosuje ten krem 2 miesiące jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)