Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 24 marca 2014

Dwie przesyłki, w tym nowa współpraca ;)


 W dzisiejszym dniu otrzymałam dwie przesyłki. Pierwszą z nich otrzymałam za moje gadulstwo na blogu http://psychodelax3.blogspot.com
Znajdowały się w niej : 

- Peeling myjący kiwi Joanna Naturia,
 - Żel pod prysznic Helene D'Arcy,
- Lakier do paznokci Wibo,
- Lekki fluid barwiący 50+ La Roche Posay,
- Termoaktywny duet dla stóp Marion,
- Próbka nawilżającego żelu intymnego Feminum Aktiv,
- Próbka peelingu myjącego przeciw zaskórnikom Under Twenty,
- Herbata o smaku owocowym Figura forever,
- Koktajlowa maseczka S.O.S. na twarz i pod oczy Perfecta,
- Próbka proszku wspomagającego odchudzanie Figura no-appetite,
- Próbka ujędrniającego kremu na noc Iwostin.
Bardzo dziękuję Anicie za otrzymane produkty :) 
A na blogu oczywiście pozostanę na dłużej ;)


Natomiast w drugiej przesyłce znajdowały się produkty ze sklepu RoseWholeSale z którym niedawno nawiązałam współpracę. Przesyłka zawierała :

- Czarny eyeliner w płynie,
- Podkręcający tusz do rzęs,
- Aplikator do nakładania sztucznych rzęs,
- Gąbkę do nakładania pudru,
- Sypki puder mineralny.


38 komentarzy:

  1. Obie paczki wspaniałe, gratuluję !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i udanych testów życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania :) ciekawa jestem jak spisze się puder

    OdpowiedzUsuń
  5. super produkty !!:) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze szczescie Ci dzis kochana dopisalo, same perelki :*! Gratuluje i zycze udanych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczki ;)
    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super różności, miłego zużywania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) życzę miłych testów :) tusz z głową kotka jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się kochana, że dotarło! ale jakoś strasznie późno :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle dobroci w 2 przesyłkach? Ale fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem opinii ;)

    http://kobiecaperspektywa.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne przesyłki i gratuluję współpracy.Ciekawi mnie sypki puder, właśnie mi się mój kończy i szukam nowego.

    OdpowiedzUsuń
  16. No to teraz czekamy na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i czekamy na recenzje, bo jestem ciekawa tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezłe przesyłki :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję przesyłek :) Bardzo spodobał mi się tusz do rzęs z głową kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta gąbeczka jest super!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)