Obserwatorzy bloga

czwartek, 27 marca 2014

Konkurs z marką Pierre Cardin ;)


Wczoraj dostałam informację o konkursie, w którym można wygrać ekskluzywną zapalniczkę Pierre Cardin, której ceny wahają się od 60 do 200 złotych. Aby wygrać należy polubić fanpage Zapalniczki reklamowe Hermes na Facebooku oraz stronę www.zapalniczka.com.pl lub zaobserwować ją w Google+. Ponadto trzeba wysłać maila z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie ty powinieneś otrzymać zapalniczkę. 
Do rozdania jest pięć sztuk.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.

19 komentarzy:

  1. fajna nagroda, ale nie dla mnie ;)
    nie palę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenna nagroda :) Ale mi jest nie potrzebna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi taka zapalniczka nie potrzebna, bo nie palę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się również nie skuszę, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczescie nie jest mi taka potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie przyda, ale jest lanserska.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny konkurs :D

    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ciągle gubię zapalniczki, więc na nic mi taka droga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna zapalniczka, ale mnie się nie przyda bo nie palę :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy konkurs!:) Ale nie miałbym co z nią zrobić. Nikt u mnie nie pali, więc nie będę odbierał szans innym.

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/beating-heart.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)