Obserwatorzy bloga

sobota, 15 marca 2014

Olej kokosowy - opinia :)


Prawie miesiąc temu nawiązałam współpracę z Laboratorium BioOil.
Do przetestowania otrzymałam olej kokosowy. 
W tym poście opowiem Wam, jak produkt sprawdził się na moich włosach ;)


Od Producenta :

W kosmetyce olej kokosowy może być używany jako krem dla cer suchych, odwodnionych, zmęczonych i dojrzałych. Posiada doskonałe właściwości przeciwzmarszczkowe. Jest wspaniałym ratunkiem dla zniszczonych i   wysuszonych zabiegami fryzjerskim włosów. Kuracja z użyciem kompresów kokosowych przywraca włosom: miękkość, gładkość i przepiękny połysk. Olej kokosowy ma także zastosowanie w schorzeniach dermatologicznych, m.in. łagodzi i niweluje objawy swędzącej, podrażnionej skóry głowy.


Moja Opinia :

Olej znajduje się w szklanym słoiku z białą nakrętką. Ma zbitą konsystencję. Z reguły roztapiałam go, rozcierając w dłoniach. Muszę przyznać, że uwielbiam kokosowy zapach. Na tym się nie zawiodłam. Jest on delikatny i bardzo przyjemny. Używałam go na mokre włosy. Przeznaczałam na to niecałą małą łyżeczkę. Musiałam uważać, żeby nie przesadzić z ilością, aby włosy nie sprawiały wrażenia tłustych. Olej jest wydajny i sądzę, że będę mogła go używać jeszcze przez długi czas. Co do samego działania, to widoczne jest nawilżenie włosów. Są one teraz bardziej odżywione i pełniejsze blasku. Odrobinę mniej się puszą, a zaraz po umyciu są idealnie gładkie w dotyku. Zauważyłam również, że przy regularnym stosowaniu ilość rozdwojonych końcówek uległa zmniejszeniu. Bardzo mnie to ucieszyło. Cieszę się, że miałam okazję wypróbować ten produkt.

45 komentarzy:

  1. Muszę zainwestować w taki olejek kokosowy, bo widzę, że jest boski :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo fajnie że pomaga z rozdwojonymi końcówka :) ja od nich wybrałam olej sezonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybrałam sobie inny olej, ciekawe jak u mnie się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam go na twarz i na końcówki i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam olej kokosowy, był niestety rafinowany i wykorzystywałam go jedynie do domowych peelingów. moje wysokooporowate włosy puszyły się po nim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten olej, tylko innej firmy. Bardzo zdziwiła mnie ta zwarta konsystencja ;) A zapach urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten olej i dziś robiłam z jego użyciem kokosanki. Wyszły przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam olej kokosowy ale innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam do w żadnej drogerii :( Ale po twojej recenzji poszukam raz jeszcze :)

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :) http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś używałam olejek kokosowy do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. też byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy jest ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten olej tylko w wiekszym sloiku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak skończę swój rafinowany, zaopatrzę się w taki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze okazji stosowania oleju kokosowego, a czytam o nim same pozytywne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze go nie miałam ale słyszałam same dobre rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  18. Na moich kręconych włosach olej kokosowy niestety się nie sprawdza, szkoda...

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie stosowałam oleju

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award jeżeli masz ochotę to zapraszam do zabawy :) http://kasiulatestuje.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez mam ten olej tylko w pojemności 450 ml jest świetny. Ja go stosuję na wiele różnych sposobów...możesz o tym przeczytać tutaj - http://aleksandra1308.blogspot.com/2014/03/olej-kokosowy-moja-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  22. stosowałam oleje kokosowe , niesttey trzeba bardzo ale to bardzo an nie uwazac , niektórzy producenci potrafią sprzedawac produkt zjełczały tłumaczac sie ze zapach jest efektem "naturalności"

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki olej, to super sprawa....

    OdpowiedzUsuń
  24. kokosowe.. mhm, uwielbiam wszystkie kosmetyki kokosowe, one tak świetnie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i u mnie olejek kokosowy dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ukrywam, że mam ochotę go poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym go poznała i przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja testuję go na suchą skórę :) świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja go nie znam , oj wielu rzeczy jeszcze nie znam ale właśnie dzięki blogerkom mogę poznać:)Ja bym skusiła się stosować go na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tyle o nim czytam że muszę kupić :) super ze jest tak uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bym się bała, że bym przedobrzyła, a później brak czasu, aby naprawić włosy:):)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam z khadi uzywam do wlosow, i pieczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam Vatikę kokosową i u mnie się nie sprawdziła, teraz nie wiem czy ryzykować z olejem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  34. przydałby mi się na moją przesuszoną skórę przez alergię...

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie stosowałam ( i nie miałam ) oleju kokosowego. I jakoś nie jestem przekonana co do stosowania olejków do włosów - jestem do nich zrażona ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Używałam już sporo różnych olejów, ale z kokosowym jeszcze nie miałam przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)