Obserwatorzy bloga

niedziela, 13 kwietnia 2014

Darmowe próbki kosmetyków Love Me Green ;)


Aby otrzymać zestaw darmowych próbek kosmetyków Love Me Green (6 sztuk) oraz voucher promocyjny należy zarejestrować się na stronie sklepu oraz zapisać się do newsletter'u. 
W skład próbek wchodzą :

- Organic Karite Exotique Moisturising Body Cream, 
- Organic Slimming Green Tea Body Cream, 
- Organic Regenerating Night Face Cream, 
- Organic Regenerating Day Face Cream,
- Organic Revitalizing Hand Cream, 
- Organic Energising Face Peeling.

Akcja trwa do wyczerpania zapasów. Więcej informacji znajdziecie tutaj.


15 komentarzy:

  1. Gdzie Ty to wszystko wynajdujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o dzięki za informacje;)
    pozdrawiam serdecznie ;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dzięki za informacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info!
    A tak nawiasem - zdążyłaś się zapisać do pierwszego testu Biedronki? Dzisiaj o 12 ruszyły zapisy na sosy do potraw z grilla, niestety zapomniałam i dopiero teraz weszłam, ale już wszystkie miejsca zajęte :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie miałam wolnego czasu, więc nawet nie próbowałam się zapisać :/

      Usuń
  5. Już pewnie za późno, ale dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już kiedyś od nich dostałam próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że o tym piszesz! chciałam się zapisać, ale niestety już za późno...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)