Obserwatorzy bloga

czwartek, 3 kwietnia 2014

Dwie paczki, w tym nowa współpraca ;)

 Dzisiaj otrzymałam dwie paczki. Pierwszą z nich przyniósł mi listonosz. Znajdowały się w niej :

- ulotka,
- puzzle (54 elementy),
- zabawka (nie wiem, jak ją nazwać :D ).

Upominki otrzymałam za zapisanie się do newsletter'a na stronie dzieckowwarszawie.pl


 Kolejną paczkę dostarczył mi kurier. Pochodzi ona od Tesa, z którą nawiązałam współpracę. 
Jej zawartość to :

- klej uniwersalny w płynie,
- podkładki filcowe,
- haczyk Powerbutton,
- taśma biurowa Tesafilm,
- próbka taśmy pakowej ecologo,
- próbka taśmy maskującej.


25 komentarzy:

  1. Ooo było wiele wariantów tej gry :) To takie piłkarzyki bo trzeba było kulką trafić w odpowiednie miejsce. Dawno tej gry nie widziałem :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super rzeczy dostałaś. Ja właśnie czekam na przesyłkę od tesy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :) świetne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) Ja czekam na upominek za zapisanie się do tego newsletter'a, ciekawe czy to samo dostanę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja dziś też otrzymałam za zapisanie się do newsletter'a

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne przesyłki gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)

    a ja jeszcze nie otrzymałam paczuszki od dzieckowwarszawie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) bardzo fajne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tesa ma dobre produkty. A na niespodziankę od dzieckowwarszawie.pl tez czekam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)