Obserwatorzy bloga

środa, 2 kwietnia 2014

Gąbka do nakładania pudru ;)


Nawiązując współpracę ze sklepem RoseWholeSale otrzymałam do przetestowania m.in. gąbkę do nakładania pudru. Dziś przygotowałam dla Was recenzję produktu ;)


Od Producenta (j. ang.) :
  • No poison, more environment friendly
  • It is soft no harmful to skin
  • Professional design, easy to clean and preserve
  • It attacks the elasticity appropriately
  • Soft sense of touch demonstrates the second change of the plush powder puff quality

Moja Opinia :

Gąbka ładnie wygląda. Jak widać na zdjęciach, wykorzystano w jej produkcji motyw panterki. Jest miękka w dotyku i bardzo delikatna dla twarzy. Nie podrażnia jej.  Można, a nawet trzeba w nią wsunąć palce, aby dobrze trzymała się w dłoni oraz, aby aplikacja produktów sypkich była bardziej wygodna. Pozwala na łatwe, szybkie i dokładne nakładanie pudru, nie pozostawiając smug. Jestem z niej zadowolona. Osobiście bardzo się z nią polubiłam i wolę używać jej niż pędzla ;)

17 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad zamówieniem tej gąbeczki, ostatecznie wybrałam podróbkę BB .
    fajna jest , lubię motyw panterki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście za panterką nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię panterkowy motyw, mimo, że niczego w sumie z tym nie mam, poza wnętrzem jednej torebki i kolczykami małymi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda ♥ Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda! ale wolę pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam taką :) i całkiem dobrze się spisywała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda obiecująco, ale ja panterki nie lubię, wolałabym, żeby była gładka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)