Obserwatorzy bloga

piątek, 25 kwietnia 2014

Naturalne Masło Shea rafinowane.


 Niecały miesiąc temu nawiązałam współpracę ze sklepem CosmoSPA.
Do przetestowania otrzymałam między innymi naturalne Masło Shea rafinowane, którego recenzję będziecie mogli przeczytać w tym właśnie poście ;)


Od Producenta :

Dzikie Afrykańskie masło to cenny dar natury. Jest niezwykle bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, są one kluczowym składnikiem przy odmładzaniu i nawilżaniu skóry. 
Masło Shea dostarcza również wszystkich najważniejszych witamin A, E i F  potrzebnych, aby skóra wyglądała młodo i gładko, a co najważniejsze, zdrowo. 
Jego właściwości chronią skórę przed wiatrem, zimnem, ostrym słońcem dzięki naturalnemu filtrowi słonecznemu oraz wspomaga w znacznym stopniu leczenie ran i oparzeń. 
Zmniejsza i likwiduje rozstępy. Stymuluje aktywność komórek, walczy z efektem ich starzenia i naprawia starą, zniszczoną i stwardniałą skórę.


Moja Opinia :

Masło ma zbitą konsystencję i jasny kolor. Zapach produktu jest mało wyraźny. Muszę przyznać, że nakładanie masła było dla mnie dość uciążliwe. Musiałam najpierw podgrzewać je w dłoniach, a i tak aplikacja nie była wygodna oraz zajmowała więcej czasu. Co do samego działania, to stwierdziłam, że masło idealnie nadaje się do użycia na te najbardziej suche partie ciała. Moja skóra nie jest aż tak bardzo przesuszona, więc po nałożeniu pozostawała tłusta, klejąca się warstwa. Na drugi dzień jednak skóra była bardziej nawilżona i odżywiona. Produktu używałam także na usta i dobrze się sprawdzał. Efekt był podobny - usta były bardziej nawilżone oraz gładkie. Pomimo tych małych wad jestem zadowolona z tego masła, głównie dzięki jego skuteczności  ;)

29 komentarzy:

  1. Przeczytałem "Dzikie Afrykańskie masło" i pomyślałem "uważaj bo gryzie" ;) Dobrze wiedzieć, że jest skuteczne. Może kiedyś kupię jako prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. no nawet nie wpadlabym na pomysł by takie masło uzywac tez do ust:) fajnie że dziala

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna współpraca, widzę, że masło ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w trakcie testowania tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie naturalne masło shea jest dla mnie szczególnie fajne do pielęgnacji zimą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie testowałam jeszcze, ale widzę ze warto przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  8. może się kiedyś na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem, chętnie dodałabym do swoich kosmetyków takie masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny blog ! Super zdjęcia ! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Napisz mi w komentarzu u mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiam się właśnie czy sobie nie kupić masła shea i coraz bardziej się do niego przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam od Zrób Sobie Krem i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam naturalne masło shea, jest bardzo wielofunkcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. E to nie dla mnie - nie lubię jak mi coś zostawia tłustą warstwę :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak jest skuteczny to na wady można przymknąć oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie jest dobre, u mnie też pozostawia tłustą warstwę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolę masełka z bardziej wyrazistymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, ze sie sprawdza :) ja nie potrzebuje mocnego nawilzenia a takie tluste warstewki tez nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zawsze zapominam wyjąć masełko prędzej z lodówki i później mam problem z odkrojeniem kawałka ;) używam generalnie jak półprodukt do własnoręcznie robionych kosmetyków, właściwości fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje współpracy :)


    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ze względu na konsystencję i mój ciągły pośpiech to raczej nie jest produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawiłaś mnie tym masłem ;) Chciałabym je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam masło shea, jest bardzo dobre na usta, włosy, suche skórki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zawsze masełko shea w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)