Obserwatorzy bloga

czwartek, 10 kwietnia 2014

Tusz do rzęs od RoseWholeSale ;)


 Mogliście już przeczytać na blogu recenzję gąbki do nakładania pudru oraz czarnego eyelinera. Tym razem nadszedł czas na czarny tusz do rzęs, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem RoseWholeSale ;)


Od Producenta (j. ang.) :
  • A multi-benefits mascara that brings striking effect
  • Gives rich, intense color for long wearing
  • Visibly your eyes appear bigger, bolder and sharper
  • Mascara with combination of innovation function to shape amazing eyelashes, black grafting liquid contains polymers of the magic nutrition and adhesion of potent nutrition and significantly lengthen eyelashes
  • Best gift for the ladies

Moja Opinia : 

 Zacznę od wyglądu zewnętrznego. Moim zdaniem opakowanie jest naprawdę urocze i oryginalne. Wygląda bardzo ciekawie. Tusz ma silikonową szczoteczkę. Jego aplikacja jest bardzo wygodna. Dobrze trzyma się go w dłoni. Łatwo rozprowadza się na rzęsach. Nie odbija się. Szybko zasycha i nie kruszy się. Minusem tuszu jest to, że czasem pozostawia grudki i przy dokładaniu kolejnych warstw może trochę sklejać rzęsy. Jednak nie zdarza się to zbyt często. Efekt możecie ocenić sami. Ja uważam, że po użyciu tuszu rzęsy są delikatnie pogrubione, widocznie podkręcone i wydłużone. Podsumowując jestem zadowolona z tego produktu. Te dwie wady kosmetyku, o których napisałam wcześniej nie zepsuły mojej opinii na jego temat ;) 

30 komentarzy:

  1. haha jakie fajna tubka z kotem :)

    lubię takie szczotki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jak dla mnie średni, aczkolwiek opakowanie genialne, a szczoteczki takie bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt ładny, a opakowanie rzeczywiście uroczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie wygląda cudownie! wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie jest świetne , bardzo słodkie :)
    .
    Mam prośbę jeśli masz chwilkę i dobre serduszko poklikałabyś w baner i w linki w moim poście staram się o współpracę z firmą sheinside. Jest to dla mnie bardzo ważne :) http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda ciekawie, a i efekt jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt taki sobie, ale jakie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie ma rewelacyjne, a efekt też jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię silikonowe szczoteczki :) jednak jak dla mnie średni efekt

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt fajny, opakowanie pomysłowe, ale ja się boję składów tych chińskich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie ma przeurocze <3 Jednak po tym, co ostatnio przeszła moja przyjaciółka z chińską maskarą nie wiem czy bym zaryzykowała....

    OdpowiedzUsuń
  12. no fajnie to wyglada nie powiem ....ale czy nie pdoraznia ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jak co ale opakowanie ma meeeeega świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)