Obserwatorzy bloga

sobota, 31 maja 2014

Krem nawilżający tradycyjny Fitomed ;)


W dzisiejszym poście będziecie mogli przeczytać recenzję tradycyjnego kremu nawilżającego, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Fitomed.


Od Producenta :

Składniki aktywne: aromatyczna woda z kwiatu pomarańczy, kompleks nawilżający - składniki NMF (mleczan wapnia, magnez PCA, hialuronian sodu), wosk ze skórki  pomarańczy, olej rokitnikowy.
Działanie: 
  • długotrwale nawilżające (skojarzone działanie wosku ze skorki pomarańczy i kompleksu nawilżającego)
  • wygładzające (hialuronian sodu)
  • łagodzące  (olej rokitnikowy)
Przeznaczenie: do cery mieszanej i tłustej, na dzień i na noc. Krem posiada właściwości matujące.
Polecamy również stosowanie Aromatycznego płynu z Kwiatu Pomarańczy do codziennego nawilżania twarzy.
Objętość: 50 g.


Moja Opinia :

Krem znajduje się w plastikowym słoiczku z nakrętką. Ma dość gęstą, półtłustą konsystencję. Dobrze się rozprowadza, jednak niezbyt szybko się wchłania. Przez jakiś czas pozostawia na twarzy tłusty film. Krem ma bardzo ładny, kwiatowy zapach, który naprawdę mi się spodobał. Jest podobny do zapachu płynu oczarowego z kwiatem pomarańczy tej samej marki. Kremu używałam zarówno na dzień, jak i na noc. Nie roluje się pod podkładem i nie zapycha. Po nałożeniu skóra nie błyszczy się. Po częstym stosowaniu zauważyłam, że twarz jest przyjemnie miękka i gładka w dotyku. Krem dobrze nawilża i odżywia. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Nie zawiodłam się na nim. Naprawdę polecam ;)

24 komentarze:

  1. W takim razie koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam okazji go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji go wypróbować ale to nie znaczy, że tego w przyszłości nie zrobię;p

    OdpowiedzUsuń
  4. wypróbowałabym go :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oj i ja nie miałam okazji się z nim zapoznać osobiście;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio zamawiałam produkty przez internet i myślałam nad tym produktem i go nie zamówiłam, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęcająco wygląda, ale tłusta warstwa mnie przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj jak się słabo wchłania i pozostawia tłustą warstwę to na pewno nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten kremik jakiś czas temu i też byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kuszą mnie ich kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie chyba byłby zbyt bogaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie nawilżacz z niego jest mega lecz po nim świeciłam się jak psu jajca he he

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam styczności z tym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Długie wchłanianie i tłusty film mnie zniechęca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam akurat tego kremu, ale ta firma ogólnie ma dobre rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji go testować :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo pozytywnego słyszałam o kosmetykach z Fitomed, a jeszcze nie miałam żadnego. Chyba pora to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w okresie wiosenno-letnim raczej stronię od wszelkich tłustych kremów i wybieram te lżejsze.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)