Obserwatorzy bloga

sobota, 10 maja 2014

Naturalna sól nieoczyszczona z Morza Martwego ;)


Ostatnim produktem otrzymanym w ramach współpracy ze sklepem CosmoSpa jest naturalna sól nieoczyszczona z Morza Martwego. 
Zapraszam na recenzję produktu :)


Od Producenta :

Do kąpieli solankowych, grot solnych.

REGENERUJE, ODKAŻA, ODPRĘŻA

Działanie soli :
Naturalna nieoczyszczona sól z Morza Martwego jest szeroko stosowana w sanatoriach, salonach SPA do kąpieli solankowych w jacuzii, wannach terapeutycznych.
Posiada właściwości odkażające, regenerujące skórę. Polecana jest do przemywania ropiejących i trudno gojących się ran, zmian alergicznych skóry np. łuszczycy,
atopowego zapalenia skóry, rehabilitacji pourazowej, do kąpieli stóp z grzybicą.
Kąpiel w soli to też doskonała regenerująco-relaksująca uczta dla zmęczonej skóry całego ciała, można też dodać do niej kilka kropli ulubionego olejku eterycznego.


Moja Opinia :

Sól znajduje się w plastikowym pojemniku z nakrętką. Jest wydajna i bezzapachowa. Na powyższym zdjęciu może wydawać się, że ma ona białą barwę, jednak nie do końca tak jest. Z informacji, które czytałam na jej temat dowiedziałam się, że ma dość szerokie zastosowanie. Można zrobić z niej peeling, tonik, lub maseczkę. Ja jednak używałam jej tylko do kąpieli, po której skóra była oczyszczona, miękka w dotyku oraz bardziej jędrna. Miała mniejsze skłonności do przesuszania się. Kąpiel z solą poprawia również samopoczucie. Ma ona działanie relaksujące i odprężające. Jestem zadowolona z tego produktu. Nie mam się do czego przyczepić ;)

28 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie wykonałabym sobie peeling taką solą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w domu kilka rodzai soli, fajnie robi się nią peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sól z Morza Martwego, jednak z innej firmy i uwielbiam używać jej do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna recenzja ! Uwielbiam sól do kąpieli *,*
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś miałam coś podobnego i całkiem fajnie się spisywał

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie zdecydowałabym się zastosować ją jako peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żadne sole nie dorównają do prawdziwej kąpieli w Morzu Martwym :P miałam okazję się wykąpać i po 20 minutach bo skóra była miękka i gładziutka jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety te kosmetyczne gadżety nie są już dla mnie, od jakiegoś czasu mam tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam sole innych firm i są świetne :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. A soli z Morza Martwego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa ta sól ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie sole :)) A jeszcze bardziej jak są kolorowe i pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tej soli, ale widać, ze fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tej soli, ale widać, ze fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to zdecydowanie produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kąpiel w soli, ale największym fanem moczenia się w wannie jest mój luby :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już miałam chyba wszystkie możliwe rodzaje soli oprócz tej:D

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno nie używałam żadnej soli do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  19. Wykąpałabym się z taką solą ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli nie wysusza skóry, to chętnie bym się na nią skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że jest to produkt bezzapachowy. Soli do kąpieli używam głównie w celach relaksacyjnych i aromaterapeutycznych ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)