Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 19 maja 2014

Naturalny puder sypki od RoseWholeSale ;)


 Ostatnim produktem otrzymanym w ramach współpracy ze sklepem RoseWholeSale jest naturalny puder z gąbką. Dziś przygotowałam dla Was jego recenzję ;)


Od Producenta (j. ang.) :
  • Rounded case with loose powder and soft puff
  • Natural plant essence loose powder, will not hurt your skin
  • Tiny powder has good adhesion and silk-soft sense, brings a long fresh feeling
  • Natural and good with your cosmetic
  • Compact size, convenient to carry around in pocket or bag
  • Makes your face skin whitening and conceal face flaw
  • Popular favour for most
  • Best cosmetic for ladies

Moja Opinia :

Puder znajduje się w okrągłym, plastikowym "słoiczku" z czarną nakrętką. Dół jest przezroczysty, więc widać, ile jeszcze go zostało. Do opakowania dołączono gąbkę z tasiemką. Zapach produktu budzi u mnie mieszane uczucia. Nie jest ani przyjemny, ani też brzydki. W opakowaniu wygląda na bardzo jasny, jednak na twarzy wygląda dobrze, nie bieli. Wtapia się w twarz. Nie tworzy efektu maski i nie zapycha. Po nałożeniu skóra jest przyjemnie gładka w dotyku. Puder ma jednak średnie krycie. Muszę nakładać go dużo więcej, aby cera była bardziej matowa, a niedoskonałości stały się mniej widoczne.

33 komentarze:

  1. No to tak nijak, ani dobry ani zły ;) mi się jego odcień podoba, biorąc pod uwagę, że na twarzy jest troszkę ciemniejszy niż w pudełku, jak napisałas :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam ostatnio takich pudrów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja lubie takie pudry ojj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bała bym się pudru z takiego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam, że oferują też pudry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam, że mają pudry w swojej ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z tej rosewholesale firmy nic nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego pudru ale wolę raczej prasowane :).

    OdpowiedzUsuń
  9. pudrów używam, ale mam swoich ulubieńców i pozostanę im wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam ;) e pewnie kiedts zacznę, wiec postaram się o nim pamiętać :')
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ,że nie tworzy efektu maski :) Ja akurat lubię lekkie krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny :) ja nie umiem z tego korzystać ;p zawsze wszystko wylatuje mi do zlewu zamiast na twarz haha

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy, ostatnio polubiłam pudry sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. noo super :D
    u mnie giveaway! Chodz, wez udzial.
    http://www.raroika.com/2014/05/international-giveaway.html
    Buziaki
    Raroika

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko używam sypkiego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakoś nigdy nie używam takich pudrów...;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znałam tego pudru, ciekawy...

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że wtapia się w kolor skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym się na niego raczej nie zdecydowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja od pudru nie oczekuję zakrywania niedoskonałości - w końcu to jest rola korektora i podkładu, puder ma raczej matowić.

    OdpowiedzUsuń
  21. uchwyć nastepnym razem skład :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda fajnie, ale na razie nie kupuję pudru dopóki nie skończę Manhattanowego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie stosowałam jeszcze mineralnego pudru

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze że się sprawdził, ja teraz używam pudru ryżowego.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)