Obserwatorzy bloga

czwartek, 22 maja 2014

Odżywka do rzęs i brwi NewVitaLash.


Ponad dwa miesiące temu nawiązałam współpracę z firmą NewVitaLash.
Do przetestowania otrzymałam odżywkę do rzęs i brwi.
Po dwumiesięcznej kuracji przygotowałam dla Was jej recenzję.


Od Producenta :

Odżywka do rzęs i brwi NewVitaLash zawiera wiele aktywnych składników oraz roślinnych ekstraktów. Zostały one dobrane z największą starannością, aby Twoje rzęsy i brwi zachwycały swoim wyglądem – były długie, gęste i mocne.
Składniki aktywne:
- nowoczesne połączenie Biotynoylu Tripeptide-1 wzmacniającego włókna i mieszki rzęs z prowitaminą B5 (d panthenol), która stymuluje wzrost nowych rzęs i skutecznie odbudowuje ich strukturę,
- keratyna wzmacnia rzęsy/brwi, wypełnia ubytki w strukturze włosa i zapobiega powstawaniu nowych.
Ponadto, NewVitaLash jest maksymalnie skoncentrowanym źródłem ekstraktów roślinnych, takich jak: ziele świetlika, zielona herbata oraz imbir, które dodadzą rzęsom/brwiom sprężystości, energii i witalności. Hydrolizowane proteiny pszenicy nawilżają oraz wygładzają brwi/rzęsy. Dzięki temu poprawia się ich wygląd.
Rezultaty widać już po 3 tygodniach używania kosmetyku, natomiast najlepszych efektów należy spodziewać się po 3-4 miesiącach kuracji. Odżywkę stosuje się początkowo raz dziennie, a następnie dla podtrzymania efektu – 3-4 razy w tygodniu. Preparat został przebadany dermatologicznie i klinicznie z udziałem lekarzy okulistów.


Moja Opinia :

Odżywka wyglądem przypomina eye-liner. Ma pędzelek, który jest wygodny w użyciu. Łatwo się ją aplikuje. Nie spływa z rzęs podczas nakładania. Muszę przyznać, że zawiodłam się na tym produkcie. Wprawdzie nie narzekam na stan moich rzęs, jednak czytałam na temat odżywki wiele pozytywnych opinii i spodziewałam się lepszego efektu. Używałam jej codziennie przez ponad dwa miesiące i nie zauważyłam prawie żadnej różnicy. Sądzę, że na początku stosowania preparat trochę podrażnił moją skórę powiek, ponieważ podczas robienia kresek eye-linerem czułam pewien dyskomfort, ból. Moje rzęsy nie stały się ani gęstsze, ani dłuższe. Wciąż wypadają. Podsumowując, ja nie jestem zadowolona z tej odżywki, ale na każdego może ona podziałać inaczej, więc warto samemu wypróbować.

19 komentarzy:

  1. mi po jakimś czasie po skończeniu kuracji nią zaczęły rzęsy wypadać masakra jakaś... na początku było super ładnie rzęsy się pogrubiły ale po pewnym czasie pojedyńczo zaczęły wypadać i jest jeszcze gorzej niż przed użyciem jej, moja przyjaciółka ją ma i takie same objawy...jednym słowem nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś uzywalam olejku rycynowego sprawdzał sie genialnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie jesteś zadowolona:/ ja uzywalam xlash i było ok

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie przyniosła spodziewanych efektów :-/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... trochę nie ciekawie... szkoda, że nie dała żadnych efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. moja koleżanka mówiła, że jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie testowałam jeszcze takiego preparatu, ale nie czuję się zachęcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że się nie sprawdziła, bardzo byłam ciekawa jej działania

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam cos podobnego i sie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam bardzo wrażliwe oczy i właśnie dlatego ni stosuję odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywka wygląda zachęcająco, jednak ja nie mogę się przełamać aby zaufać takim produktom:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie zadziałała u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, przydałby mi się jakiś skuteczny preparat :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masakra.. na pewno nie skorzystam ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. myslę, ze zamaist kupowac drogie ozywki, powinno się zacząc od zwykłego, taniego i naparwde dostepnego dla nas produktu :) u mnie zrobił rewolucje rzęsową :) jesli jestescie zainteresowane to polecam i zapraszam -> http://mazgoo.blogspot.com/2013/12/piekne-rzesy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłam sobie RapidLash i był wart wydanych pieniędzy. Stosuję od dwóch tygodni, a już widzę wyraźne zagęszczenie rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam tej odżywki od kilku dni jak narazie nie narzekam na nią :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)