Obserwatorzy bloga

środa, 7 maja 2014

Olejek arganowy - recenzja ;)


W ramach współpracy ze sklepem CosmoSpa otrzymałam do przetestowania czysty olej arganowy z certyfikatem ECO CERT z Maroka 10 ml.
Po przeczytaniu dzisiejszego postu dowiecie się więcej na temat tego produktu ;)


Od Producenta :

Nasz olej arganowy to eliksir młodości. Odmładza skórę, ujędrnia ją i odżywia. Leczy rany trudno gojące się, łuszczycę, zmiany alergiczne na skórze, blizny, oparzenia.
Świetnie nadaje się do pielęgnacji delikatnej skóry jaką jest skóra noworodków i niemowląt.
ZŁOTO MAROKA HIT W KOSMETYCE

Moja Opinia :

Olejek znajduje się w małej buteleczce. Wiadomo jaką ma konsystencję :) Ma on dość szerokie zastosowanie. Można go używać zarówno do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, jak i paznokci. Ja testowałam go głównie pod kątem pielęgnacji włosów. Olejek arganowy nie jest mi obcy, a z kosmetyków zawierających ten składnik byłam z reguły zadowolona. Stosując go na mokre włosy rozczesywały się one dużo łatwiej, bez problemów. Olej bardzo dobrze je nawilżał i odżywiał, nie obciążając ich. Dzięki regularnemu używaniu moje włosy były bardziej błyszczące i wyglądały zdrowiej. Nie zawiodłam się na tym produkcie. Polecam :)

26 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię oleje arganowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej dodaje olejek arganowy do maseczki do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam zaopatzyć się i przetestować olejek arganowy, jak tylko skończy mi się aktualny - ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek arganowy <3 chyba każdy jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna szukałam kogoś, kto przetestuje ten produkt i da mi... "ŻYWY" dowód na to, że owy olejek rzeczywiście działa. Naczytałam się o nim sporo w gazetach równego rodzaju, ale wychodzę z założenia, że chcąc czemuś zrobić reklamę, zwykle to coś idealizujemy. Jednak Twoja recenzja przekonała mnie do niego. Będę się rozglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię olej arganowy, ma świetne działanie, jedny minus to jego zapach, ale da się przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię olej arganowy, używałam na włosy i na twarz

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek arganowy ma świetne działanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym się dowiedzieć jak by spisał się na moich "upartych" włosach

    OdpowiedzUsuń
  10. olej arganowy był pierwszym, który użyłam do olejowania i obok innych produktów jestem mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt, ale pojemność maleńka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To muszę taki koniecznie nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. za muszę się zaopatrzyć w coś na blizny, bo nawet po małych zadrapaniach mi zostają, co mnie przeraża:/

    OdpowiedzUsuń
  14. jest ok, ale zapach ma okropny :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam, ale może spróbuje :)
    http://nussy99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam ciut inny, ale chyba nic wielkiego u mnie nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze arganowego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy olejek ;) Ostatnio podobnych często używam do pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Olejku arganowego jeszcze nie mialam okazji testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za opinię o produkcie. Szukałam od jakiegoś czasu dobrego olejku i chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię olej arganowy :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Olejku arganowego czasem używam na ciało (plamka łuszczycy na nodze) i na twarz.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)