Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 5 maja 2014

Peeling i maska do rąk Efektima.


Ponad dwa tygodnie temu w ramach współpracy z firmą Efektima otrzymałam do przetestowania peeling i maskę do rąk oraz peeling i maskę do stóp. 
W dzisiejszym poście będziecie mogli przeczytać recenzję kuracji dla dłoni ;)


Od Producenta :

PEELING ZŁUSZCZAJĄCY
Skuteczny i błyskawiczny peeling do rąk. Doskonale złuszcza obumarłe warstwy rogowe naskórka oraz poprawia mikrokrążenie krwi. Dzięki starannemu połączeniu oleju sojowego oraz drobinek ścierających z alg morskich, preparat zapewnia natychmiastowy efekt odżywionych i wygładzonych dłoni. Skóra po zabiegu jest silnie zregenerowana, odmłodzona i ukojona.
Peeling doskonale przygotowuje dłonie do przyjęcia nowych, wyjątkowo cennych składników zawartych w masce. 

 NAWILŻAJĄCA MASKA
Innowacyjny preparat stworzony na bazie wyciągu z aceroli – najbogatszego naturalnego źródła Wit. C.
Rozjaśnia przebarwienia oraz sprawia, że nawet bardzo przesuszone i zniszczone dłonie stają się miękkie i aksamitnie gładkie. Przyspiesza odnowę komórkową, działa łagodząco oraz poprawia koloryt naskórka. Dzięki dodatkowej dawce wit. C oraz aktywnym składnikom kolagenu i elastyny, maska daje wyjątkowy komfort skórze dłoni, która na długo pozostanie widocznie odżywiona, zregenerowana i odmłodzona.

Moja Opinia :

W kuracji zaczęłam oczywiście od peelingu. Ma bardzo ładny, przyjemny zapach. Nie spowodował żadnych podrażnień. Już po użyciu peelingu skóra dłoni stała się bardziej gładka i przyjemna w dotyku. Nadszedł czas na maskę. Trzymałam ją przez jakiś czas pod rękawiczkami, a następnie spłukałam. Efekt był zadowalający - taki, jakiego się spodziewałam. Dłonie stały się bardzo gładkie, miękkie i odżywione. Nie trwało to jednak długo, ponieważ już po krótkim czasie efekt nawilżenia zaczął znikać.

26 komentarzy:

  1. ja zamierzam kupić sobie peeling Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę takie produkty do stóp, bo one są u mnie bardziej wymagające niż ręce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat tego duetu nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam nigdy peelingu do rąk, zawsze używam do ciała i dłonie też taki peelinguję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry krem nawilżający w zupełności mi wystarcza do szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam żadnej maski do rąk..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję zatem zapraszam i do mnie! :)

      Usuń
  7. nie miałam, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam to i tak samo peeling i maskę uważam za świetny produkt szczególnie maska cudownie nawilża dlonie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też go wypróbowałam ostatnio i efekt super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego "duetu" ale koniecznie muszę go poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam peelingu do rąk .

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę przetestować i ja :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten zestaw, ciekawe jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo zaciekawiły mnie produkty tej firmy, będę musiała w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, ja potrzebuje czegoś co długo będzie działać. Ostatnio mam bardzo suchą skórę. :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam taki z Perfecty i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chcecie wysłać bliskiej osobie cukierki Verbena to zapraszam http://kosmetycznanina.blox.pl/2014/05/Akcja-Poczta-cukierkowa-Verbena.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, ze tak krótko działa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)