Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 12 maja 2014

Peeling + maska do stóp Efektima :)


Na blogu ukazała się już recenzja kuracji do rąk, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Efektima.
W dzisiejszym poście opiszę peeling i maskę do stóp tej samej marki ;)


Od Producenta :

Kremowy peeling stworzony dla nowoczesnych kobiet. Działa szybko i skutecznie, bez konieczności przeprowadzania żmudnych i czasochłonnych zabiegów.
Peeling na bazie kwasu migdałowego, kwasu mlekowego oraz oleju sojowego, który zawiera również witaminę E. Peeling reguluje odnowę komórkową, złuszczając wierzchnie warstwy naskórka (zrogowacenia), przywraca stopom ich zdrowy wygląd, pozostawiając skórę miękką i gładką.
Maska - na bazie gliceryny, mocznika, parafiny, wyciągu z bergamotki, masła shea oraz Dermosoft Decalact. Maska intensywnie zmiękcza i dogłębnie nawilża przesuszoną i zrogowaciałą skórę stóp. Po jej zastosowaniu popękana skóra na piętach staje się wygładzona, miękka i miła w dotyku. Ponadto posiada działanie bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne. Jest także ukojeniem dla przemęczonych i bolących stóp.

Opinia :  

Produkt daje efekt podobny do kuracji do rąk. 
Moja skóra nie jest bardzo sucha. Peeling zmiękcza skórę, jest delikatny i nie podrażnia jej.  Maska dobrze nawilża stopy. Jest tak jak w przypadku kuracji do rąk. Skóra jest przyjemnie miękka i gładka w dotyku, bardziej nawilżona. Jednak sądzę, że peeling mógłby gorzej poradzić sobie z bardziej problematycznymi stopami. Efekt jest krótkotrwały, ale po przetestowaniu peelingu i maski do rąk nie spodziewałam się innego efektu ;)

29 komentarzy:

  1. Skoro dobrze nawilża, to przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałaby się mała kuracja na moje stópki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie mógłby być za słaby, ja mam teraz problematyczne stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do rąk saszetki miałam, do stóp chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to chyba nigdy się za swoje stopy nie wezmę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten duet do stóp - całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skorzystałabym, żeby idealnie przygotować swoje stopy na letnią pogodę ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie maseczki tej firmy. Peelingów niestety jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli mi by do końca nie pomógł ja mam okropnie suche i nie fajne pięty :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do stóp wolę sięgać po kosmetyki firm, które specjalizują się w pielęgnacji stóp.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne są te peelingo-maseczki, od tej do stóp wolę tę do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię maseczki do twarzy z Efektymy, kto wie może i ta peeling-maska do stóp by mi się spodobała :) Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo, u mnie również ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie wypróbowałabym taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam coś podobnego. Ciekawe, jak moje stopy polubią te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze go nie otwierałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. peeling stóp robię dosyć regularnie, natomiast maski jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj przydałoby się coś do stóp;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana :) Otagowałam Cię do zrobienia tagu :)
    Więcej informacji u mnie :*

    http://swiatrecenzji00.blogspot.com/2014/05/tmi-tag-too-much-information.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię wszelkie maseczki do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie jego działanie nie wykracza poza standardowe działanie kremu i skarpetek na noc.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)