Obserwatorzy bloga

niedziela, 18 maja 2014

Soki Grante ;)


Niecałe dwa tygodnie temu nawiązałam współpracę z firmą Grante.
Do przetestowania otrzymałam pięć soków : 2 soki z owoców granatu (0,25l oraz 0,75l ), 2 soki z owoców granatu i winogron (o,25l oraz 0,75l ) oraz sok z owoców pigwy ( 1l ). 
W dzisiejszym poście będziecie mogli przeczytać moją opinię na ich temat ;)


Od Producenta : 


Naturalny sok z granatów

- zawartość węglowodanów : od 14 do 16%
- zawartość kwasów organicznych : od 1,8 do 2,4%, pH: 3-3.2
- proces technologiczny produkcji soku pozwala na zachowanie wszystkich właściwości 
  organoleptycznych (smak, kolor, konsystencja) oraz biochemicznych świeżo wyciśniętego
  soku z granatów
- dostępne pojemności : 0,25 l; 0,75 l; 1 l
- opakowanie szklane


Naturalny sok z granatów i winogron

- naturalny sok z granatów i winogron z ekstrakcji bezpośredniej
- wyprodukowany w Azerbejdżanie z najlepszych odmian winogron i granatów
- pojemność: 0,75 l i 0,25 l
- opakowanie: szklane 


Naturalny sok z pigwy
- produkcja z najlepszych miejscowych odmian owoców
- charakterystyczny specyficzny i przyjemny słodko-kwaśny orzeźwiający smak
- kolor: głęboki miodowy
- zawartość suchej masy (Brix) : 11-12%, kwasowość: 1,3-1,5%
- pojemność: 1,0 l; 0,75 l i 0,25 l
- opakowanie szklane


Moja Opinia :

Wszystkie soki znajdują się w szklanych, wygodnych do trzymania butelkach. Są zdrowe i naturalne, więc ich smak jest dość kwaśny, gdyż nie zawierają cukru. Niektórym zwolennikom słodkich napojów może to nie odpowiadać. Ja nigdy nie piłam soku z pigwy i muszę przyznać, że polubiłam go. Jest najsłodszy z tych trzech napojów. Równie dobrze smakował mi sok z samych owoców granatu. Jednak moim ulubionym sokiem był ten o smaku granatów i winogron ;)

23 komentarze:

  1. też dostałam kilka dni temu ale jeszcze nie wiem co, jak, ile :) jutro dopiero zobaczę przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nic, że trochę kwaśne ale ważne że zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam te same soki i żaden mi nie posmakował :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie soki to samo zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam ich nigdzie

    ps. a u mnie? DOLARY DO WYGRANIA na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Twoją opinią :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej smakują schłodzone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piłam , ale od jakiegoś czasu mam na nie ochotę , a przesłodzonych nie lubię ;) więc te pewnie by mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ;) zaciekawiłas mnie :) Jak spotkam to kupie, poniewax od niedawna jestem zwolenniczka zdrowych produktów.
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię takie kwaskowate smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie soczki, mogłabym pić bez końca, haha:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio dużo czytam o tych sokach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepyszne są te soki;* świetna recenzja;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)