Obserwatorzy bloga

sobota, 24 maja 2014

Żel do higieny intymnej Fitomed ;)


Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Fitomed.
Do przetestowania otrzymałam dwa produkty, w tym ziołowy żel do higieny intymnej "Mydlnica lekarska".
Zapraszam na recenzję ;)


Od Producenta : 

Wśród wszystkich zachorowań ginekologicznych stany zapalne zdarzają się najczęściej. Przeważnie przyczyną są zakażenia bakteryjne, wirusowe lub grzybicze. Najskuteczniejszą profilaktyką jest właściwa codzienna higiena. Stosowanie ziołowych preparatów wzmacnia barierę ochronną naskórka i chroni przed rozwojem "złych" drobnoustrojów.

Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia szałwi, echinacei, korzenia prawoślazu, babki lancetowatej.

Właściwości: wytwarza łagodną, swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę.

Działanie: dzięki obecności wyciągów z ziół powszechnie stosowanych w profilaktyce i fitoterapii stanów zapalnych, żel działa oczyszczająco, dezynfekująco i osłaniająco. Delikatnie myje skórę i nie powoduje podrażnień, które często występują przy stosowaniu mydła.

Polecany przez lekarzy: w profilaktyce i zapobieganiu stanów zapalnych i ich nawrotom oraz do skóry wrażliwej.
 
Objętość: 200 ml

Moja Opinia :

Żel znajduje się w plastikowej butelce z zakrętką. Ma ciemny, herbaciany kolor, rzadką konsystencję i oczywiście ziołowy zapach. Z reguły nie przepadam za ziołowymi kosmetykami, jednak ten zapach bardzo mi się spodobał. Jest bardzo delikatny. Muszę przyznać, że żel jest naprawdę wydajny. Już jedna kropla  sprawia, że pojawia się delikatna piana, która dobrze oczyszcza i odświeża. Żel łatwo się spłukuje. Nie podrażnia, lecz łagodzi te podrażnienia, które już występują. 
Nie mam się do czego przyczepić. Jestem zadowolona z tego produktu. Polecam ;)

24 komentarze:

  1. Czuję się skuszona na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten żel, bardzo przyjemny. polecam go.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj też pisałam o Fitomed :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam, ja tam lubię ziołowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie szukam dobrego produkty do higieny intymnej :D i nie wiem który wybrać bo ostatnio o takich produktach jest dużo recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem wierna ziajce u mnie sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam z nim styczności...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że opakowanie nie ma pompki, byłoby wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię ziołowych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy o nim nie słyszałam, ale wydaje się być okej :) Pozdrawiam !

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uzywam obecnie Laktacyd i jestem mu na obecną chwilę wierna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze nic z Fitomed'u.

    OdpowiedzUsuń
  13. Żelu nie miałam, ale wydaje się fajny.

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz widzę produkt na oczy


    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie odkąd pamietam płyn z Ziaji spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy ten żel :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno wrócę :)
    zapraszam do mnie :*
    może obserwacja? ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego żelu, właściwie to nie używam takich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś i bardzo fajny był :)

    Zapraszam na rozdanie ;)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2014/05/rozdanie-z-rosewholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja nie znam tej marki ale dobrze że się sprawdza u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)