Obserwatorzy bloga

środa, 25 czerwca 2014

Bluza od Dresslily ;)

Ponad trzy tygodnie temu nawiązałam współpracę ze sklepem Dresslily.
Otrzymałam do przetestowania taką oto bluzę z długim rękawem :


Informacje :

Material: Cotton Blends
Sleeve Length: Full
Collar: Round Neck
Style: Casual
Pattern Type: Polka Dot
Weight: 0.6KG
Package Contents: 1 x T-Shirt


Moja Opinia : 

Oczywiście wybrałam właśnie tę bluzę, ponieważ bardzo mi się spodobała. Stwierdziłam, że jest ona oryginalna i przyciągnęła mój wzrok. Jeden rękaw ma deseń w paski, natomiast drugi - w kropki. Jaki widzicie, na środku widnieje napis : POW! 
Bluza jest bardzo wygodna i ciepła. Niezbyt nadaje się na gorące dni, ale na te chłodniejsze - owszem. Wykonana jest z mieszanki bawełny, dzięki czemu jest bardzo przyjemna i miła w dotyku. Nawet po praniu zachowała swoje kolory, które nie zblakły. Nie rozciągnęła się. Jedyną wadą bluzy jest to, że obiera czarne ubrania założone pod spód. Jednak jestem w stanie jej to wybaczyć ;)

53 komentarze:

  1. Genialna ta bluza!

    Będzie mi niezmiernie miło jak wpadniesz skarbie --->
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest i bardzo ładnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna i ciekawa bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super : )


    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się na Tobie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo fajna! Też myślałam jak wybierałam produkty, ale jednak wybrałam co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna jest :) Nie robią się charakterystyczne bobki, które trzeba maszynką do ubrań golić? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna bluza :D Bardzo mi się podoba, ma świetne rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest świetna, fajne różne rękawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby oba rękawy były w kropki zakochałabym się w tej bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej:) Interesujący blog;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja bardzo chetnie;)
    Zacznij a ja się odwdzięcze;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wybaczyłabym jej obierania czarnych ubrań, bo bardzo lubię je nosić :D Ale ładna bluza.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalna bluza, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście bluza jest wyjątkowa i chętnie sama bym taką przygarnęła :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna bluza, ciekawy pomysł z rękawami;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza rewelacyjna;)
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O takiej jeszcze nie widziałam :) fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. SWIETNA BLUZA ,DZIEKUJE ZA WIZYTE I OBSERWACJE Z PRZYJEMNOSCIA REWANZUJE BUZIAKI
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupili mnie tą bluzą. :D Jest rewelacyjna. <3

    http://breathdreambe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę, bluza jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne te rękawki. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluza super, taka inna niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bluza jest świetna ♥ oryginalna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)