Obserwatorzy bloga

środa, 11 czerwca 2014

Dwie przesyłki - współpraca i wygrana :)

 Niedawno udało mi się nawiązać współpracę z firmą Oriflame.
Wczoraj otrzymałam przesyłkę, w której znajdowały się :

- krem do rąk Harmony,
- lakier do paznokci THE ONE Long Wear,
- balsam do ust Very Me Happy Lips,
- luksusowa myjka do ciała Milk&Honey.



Natomiast dzisiaj kurier przywiózł mi paczkę, w której znajdował się hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natural. Jakiś czas temu załapałam się do testowania produktu na stronie kobieta.gazeta.pl


35 komentarzy:

  1. Gratulacje:)
    Ja kiedyś też "nawiązałam" współpracę z Oriflame ale zostałam oszukana

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! <3 Ciekawe jak się sprawdzą poszczególne kosmetyki! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejne fajne paczuszki - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) i udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:) Też dostalam paczuszkę od Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, ja też poznaję ostatnio kosmetyki Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo nie wiedziałam, że Oriflame również współpracuje z blogerami. Myślałam, że tylko zapisują do bazy nowych członków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :)
    ciekawa jestem tego żelu :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna paczuszka od oriflame :) Krem do rąk to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super ;) też mam paczuszkę z oriflame ;) tylko inna zawartość :) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Miłego testowania :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ; )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nigdy chyba nie miałam produktów z Oriflame. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)