Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Krem do rąk Harmony

 Kolejnym produktem, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Oriflame jest krem do rąk Harmony.
Zapraszam na recenzję ;)


Od Producenta :

Podaruj dłoniom doznanie luksusu i wzmocnij je nawilżającym kremem o rajskim zapachu wody toaletowej Harmony. 
75  ml


Moja Opinia :

Opakowanie kremu to plastikowa tubka z nakrętką. Jego konsystencja jest bardziej gęsta niż rzadka. Ten krem zapachowy powstał na bazie m.in. bergamotki, pomarańczy, wanilii i piżma, tak jak woda toaletowa z tej serii. Muszę przyznać, że zapach produktu bardzo mi się spodobał. Jest słodki i wyraźny, ale nie mdły i przytłaczający. Długo utrzymuje się na skórze, nawet kilka godzin. Bardzo szybko się wchłania. Dobrze nawilża dłonie. Nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Krótko mówiąc polubiłam się z tym kremem. Nie mam mu nic do zarzucenia :)

36 komentarzy:

  1. fajnie że się sprawdził i ładnie pachnie, zdecydowanie wolę kremy gęste od wodnistych

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam kremów z Oriflame, dobrze że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie mam zapas kremów do rąk, ale jestem ciekawa tego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie miałam. Ma ładne opakowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki z Oriflame; godne polecenia:)

    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się skuszę bo ten co aktualnie używam to nie jest za dobry a tani nie był. Więc czas na zmiany. Dodałem się do obserwatorów.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ultraneonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam kosmetyków z Oriflame, w UK ciężko znaleźć mi konsultantkę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię kremy z oriflame do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem szczerze, że również mam od tej firmy krem do rąk p.s. I Love You jak i również mydełko które było w komplecie. Jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno ma ładny zapach. Może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jakoś nie przepadam za kremami do rąk-idealnego jeszcze nie znalazłam ale czeka kilka miniaturek do przetestowania;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marka dla mnie nadal nieznana ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam zupełnie.


    PS: Zmieniłam adres bloga zapraszam do ponownego obserwowania.
    http://todoarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę non stop używać kremu, bo mam zniszczone i suche ręce ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Choć od czasu do czasu kupuję kosmetyki z ORIFLAME,to tego kremu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno nie miałam nic z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie przepadam za kremami do rąk z Oriflame, ale tego akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapach faktycznie musi być śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rzadko kupuję kosmetyki Oriflame. Niestety nie lubię słodkich zapachów, dlatego ten krem nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię Oriflame, zresztą wiesz:) Gratuluję kolejnej współpracy. Super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak markę lubię, to z kremami raczej nie było nam po drodze... Raz się sparzyłam i więcej nie ryzykuję, chociaż wodę sobie kupiłam i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietna recenzja ,nie znalam tego kremiju
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/la-stallasardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  24. mam żel pod prysznic z tej serii :D zapach jest bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny kremik, jak ładnie pachnie to muszę na niego zwrócić uwagę :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Każde mazidło do rąk jest mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja przetestowałam już mnóstwo kremów do rąk, również z Oriflame, ale tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nic nie miałam z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  29. Przy najbliższej okazji będę musiała go zamówić :) Wcześniej nie chciałam brać w ciemno ale jeśli nie zostawia tłustej warstwy i pachnie przez kilka godzin wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie przetestuję ten krem, bo jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)