Obserwatorzy bloga

czwartek, 26 czerwca 2014

Luksusowa myjka do ciała Oriflame

Tym razem przygotowałam dla Was recenzję luksusowej myjki do ciała Milk & Honey, którą otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Oriflame ;)


Od Producenta (krótko i na temat) :

Zmienia kosmetyki do kąpieli w kremową pianę. 
Bardzo delikatna, z praktycznym wieszaczkiem. 
Polioktan winylu, poliester.


Moja Opinia :

Zacznę od tego, że myjka ta stanowi ozdobę łazienki. Bardzo ładnie wygląda. Posiada sznureczek, na którym możemy ją gdzieś zawiesić. Gdy się jej nie używa, jest twarda. Natomiast kiedy się ją zmoczy, bardzo szybko mięknie. Jest mała i mieści się w dłoni. Nie podrażnia skóry, bo jest również delikatna. Niestety ma dwie główne wady, które sprawiły, że nie do końca ją polubiłam. Po nałożeniu żelu czy płynu myjka słabo się pieni. Co ważne, jest też dość niewygodna w użyciu. Muszę stwierdzić, że niestety nie jestem z niej zadowolona.

53 komentarze:

  1. faktycznie slicznie wyglada :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj używam zwykłych gąbek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ładnie ale jeśli jest nie wygodna w użyciu to i nie przydatna ;) Ja zazwyczaj używam zwyczajnych gąbek podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze sie nie sprawdziła do końca bo wyglada ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ma kształt, osobiście nie używam teraz myjek do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda, ciekawe czy będzie skuteczna. Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna współpraca ;) Myjka ma ciekawy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest tak śliczna, że aż się buzia cieszy :) Gratuluję super współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kosmetykami czy akcesoriami Oriflame trzeba uważać sama jestem konsultantką i wiem jakie to są produkty. Niska jakość , akcesoria tez nie sa zbyt solidnie wykonane, trafiaja sie perełki i wtedy jestem w stanie ponowic zakup ale wiekszosc tych kosmetykow nie nadaje sie, a juz na pewno nie jest warte swojej ceny .
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Generalnie nie przepadam za myjkami :) Mam za to świetną gąbeczkę i świetnie się sprawdza :) Pozdrawiam cieplutko kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny produkt do ozdoby, ale nie do użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepiej użyć ją do dekoracji, bo już z wyglądu wydaje się być niewygodna ;p Tak czułam, że piany z niej nie będzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wygląda :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam taką i również byłam niezadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygląda ta myjka, szkoda tylko, że się nie sprawdziła...
    Pozdrawiam i obserwuję.
    http://birginsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam w naturze 'jeżyka' z podobnego materiału i też się zupełnie nie sprawdził. W ogóle nie spieniał produktu :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda jak piękny kwiat, szkoda że w użyciu słabo się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  19. ja lubię myjki takie siatkowe ;) tej jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam,ale plusik wielki za wygląd-śliczny.Szkoda,że się nie spisała.;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wygląda, szkoda tylko, że jest kiepska. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam, ale również nie jestem zadowolona.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny gadżet ;) i ładny

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest ładna, ale bez przesady z tym luksusem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie wygląda i rzeczywiście może stanowić fajną dekorację łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuje za szczerą opinię!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczo wygląda, ale ja nie przepadam za takimi gadżetami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna ozdoba do łazienki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie wygląda, szkoda że się nie sprawdza:\

    OdpowiedzUsuń
  30. ładnie się prezentuje, szkoda, że niezbyt praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wygląda, lubię takie myjki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie się prezentuje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że cięzko się z nia współpracuje, ale chociaż ładnie ozdabia łazienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda rewelacyjnie, jak róża <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Prezentuje się ciekawie, ale ja raczej używam zwykłych gąbek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jeszcze nie trafiłam na dobra .. :( zawsze jakieś minusy maja i jak dla mnie tylko ładnie wyglądają :p

    OdpowiedzUsuń
  37. szkoda, że się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie wygląda ;) myślałam pierwsze, że to świeca zapachowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam kiedyś taką samo tylko chyba była biała i jest mega nieporęczna i niepraktyczna. Nadaje się jedynie na ozdobę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)