Obserwatorzy bloga

sobota, 21 czerwca 2014

Organiczny energetyzujący peeling do ciała :)


 Ponad dwa tygodnie temu rozpoczęłam testowanie organicznego energetyzującego peelingu do ciała, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Love Me Green.
Zapraszam na recenzję produktu :)


Od Producenta : 

Właściwości:
Zmysłowy peeling do eksfoliacji skóry ciała. Eliminuje martwe komórki naskórka. Wspomaga odnowę komórkową, poprawia krążenie, sprzyjając eliminacji toksyn, wygładza naskórek, który staje się miekki I delikatny. Daje uczucie świeżości. 
Sposób użycia
Na umytą i wilgotną skórę ciała nanieść peeling na całe ciało ze szczególnym uwzględnieniem stóp, łokci i kolan. Masuj ciało okrężnymi ruchami przez kilka minut, po czym dokładnie zmyj skórę. Po użyciu dokładnie zakręcić  zakrętkę. Ze względu na dużą zawartość olejku pomarańczowego produkt może wyciekać jeśli zakrętka nie jest szczelnie dokręcona. Ponieważ może się to zdarzyć podczas transportu, zdecydowaliśmy się na zdecydowaną obniżkę ceny tego produktu.

Zapach :

  Olejek pomarańczowy

Naturalny eteryczny olejek pomarańczowy ma zapach świeżej pomarańczy. Olejek pozyskuje się poprzez proces tłoczenia skórek owoców. W aromaterapii olejek pomarańczowy jest szeroko stosowany ze względu na swe właściwości uspokajające, harmonizujące i stabilizujące układ nerwowy.

Moja Opinia : 

Peeling znajduje się w plastikowym opakowaniu z nakrętką, która niestety nie jest szczelnie dokręcona i olejek pomarańczowy, który się w nim znajduje wycieka. Jednak producent wspomniał o tym problemie, przez co cena produktu została obniżona. Pomarańczowy zapach scrubu był wyczuwalny nawet przez folię zabezpieczającą. Osobiście bardzo mi się spodobał. Sam peeling jest delikatny, ale dobrze złuszcza martwy naskórek. Nie podrażnia mojej skóry. Pozostawia ją miękką, przyjemnie gładką w dotyku oraz nawilżoną. Po zastosowaniu nie potrzebuję już żadnego balsamu do ciała. Peeling dobrze się zmywa i jest wydajny. Używam go z przyjemnością :)



50 komentarzy:

  1. szkoda że przecieka , ale skuteczność ma super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny :) Bardzo lubię takie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie widziałam, ze jest na promocji... szkoda że nie kupiłam go. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tylko próbkę tego peelingu, zbyt delikatny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię mocniejsze zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam do twarzy z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię używać peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki peeling chętnie bym użyła..

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda świetnie, no i ten olejek pomarańczowy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, właśnie się za jakimś rozglądam ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wygląda, ale ja z peelingów używam tylko zdzieraków, one na mnie dobrze działają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam, najlepszy peeling jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie używałam, ale przymierzam się do zakupu czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się konsystencja tego peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go.. cóż za zapach! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. A mogłam go kupić w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem ci ze firma znizyła chyba cene za te feralne opakowanie jak sie nie mylę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajnie się prezentuje. Sama chętnie poużywałabym sobie takiego peelingu :) Plus dla firmy, że zmienili cenę kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio lubię testować różne peelingi i chętnie skusiłabym się na ten :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusi mnie ten peeling już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam gdzieś próbkę tego peelingu, więc muszę w końcu jej użyć :) Wygląda bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak delikatny to nie dla mnie :). Uwielbiam mocne zdzieraki.

    OdpowiedzUsuń
  23. ten produkt od dawna mi się marzy :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Może będę miała okazję i go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, choć mnie kusi. Za to wygląda ten peeling podobnie do takiego DIY, który własnie ukręciłam sobie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam testowac peelingi i mimo, ze wole mocniejsze to chetnie bym widziala go w swojej lazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam go ostatnio w promocji, chyba się skuszę. Mi nie przeszkadza, że przecieka, jak trafi do łazienki, nie będzie nigdzie mi wędrował:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba nie byłabym z niego zadowolona, bo lubię mocne zdzieraki :-) za to zapach na pewno by mi się podobał, bo pomarańcza i inne cytrusy, to moje idealne zapachy, zwłaszcza latem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekałem na tą recenzję:D Chciałbym sprawdzić jaki ma zapach :D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/celebration.html

    OdpowiedzUsuń
  31. ten zapach brzmi zachęcająco :p

    OdpowiedzUsuń
  32. teraz jest w promocji albo był, mogłam zamówić bo wydaje się być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie produkty! Szkoda tylko, że ma lipne opakowanie ale tyle dobrego, że producent o tym wspomniał :)

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię naturalne :D sam sobie robie ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Możesz mi podać swojego maila? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię ich kosmetyki! Polecam Ci jeszcze peeling do twarzy w tubce - rewelacja! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. możesz do mnie napisać na cytruska87@gmail.com ?
    nie mogę skopiować Twojego maila. W treści wiadomości podaj swój blog. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Peeling wygląda ciekawie, ale do kosmetyków tej firmy mam mieszane uczucia. Dobrze wspominam szampon oczyszczający.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubie kosmetyki z tej Firmy

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam go i uwielbiam go już za sam zapach, ale opakowanie nietety przecieka ;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)