Obserwatorzy bloga

środa, 18 czerwca 2014

Paczka od Eveline :)


Niedawno dowiedziałam się, że będę miała możliwość testowania kolejnych produktów firmy Eveline.
Dzisiaj otrzymałam paczkę, w której znalazły się :

- multiregenerujący olejek po depilacji,
- żel do higieny intymnej Lactamed,
- krem do depilacji miejsc wrażliwych,
- kompleksowy krem CC rozświetlający 8w1,
- luksusowy olejek do regeneracji skórek i paznokci z olejem arganowym 8w1,
- korektor do brwi,
- pomadka Aqua Platinum,
-  profesjonalna parafinowa maska do rąk .

61 komentarzy:

  1. Super nowości, miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo nie widziałam ich jeszcze, gratuluję i miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę udanego testowania.
    U mnie tez taka zawartość dzisiaj przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne produkty ;D gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, miłego testowania :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak sie sprawdzi multiregenerujący olejek po depilacji i profesjonalna parafinowa maska do rąk, luksusowy olejek do regeneracji skórek i paznokci z olejem arganowym 8w1

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jaka fajna paczka, mam nadzieję, że produkty się spodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, duża paczka! :) Gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczucha :) udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna paczucha, miłych testów :) Czekamy na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i milego testowania zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty mnie codziennie zachwycasz tymi fotkami i opisami Twoich nowych rzeczy! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna paczucha, miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. super współpraca i ciekawe kosmetyki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego testowania :) paczuszka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna paczuszka, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietne produkty, udanych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna paczuszka ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i zazdroszczę :) udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow! mega paka! powodzenia!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję :) super produkty, ja testuję na czerwiec :) widzę, że masz ten sam krem CC, używam go już kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna paczuszka, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bu, a ja czemu nie testuję? :D czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super paka :) Olejek po depilacji muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapowiada się ciekawe testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna paczka, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna paczuszka - miłego testowania życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. my mamy podobne kosmetyki na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe nowosci, udanych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się zawartośc Twojej paczki testowej !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ wspaniałe produkty od eveline, czekamy na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam kosmetyki z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zawartość :) Miłego testowania, ja również będę testować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)