Obserwatorzy bloga

wtorek, 17 czerwca 2014

Preparat Moskilex


 Ponad dwa tygodnie temu w ramach współpracy z agencją Werner i Wspólnicy otrzymałam do przetestowania preparat przeciwko komarom i kleszczom Moskilex.
Dziś przygotowałam dla was recenzję tego produktu.


Od Producenta : 

 Moskilex to nowoczesny preparat dla ludzi do ochrony przed komarami, kleszczami i meszkami. Preparat :
  •     zawiera aż 3 substancje aktywne w składzie
  •     gwarantuje 100% skuteczność przez całe 3 godziny (potwierdzone badaniami przeprowadzonymi na zlecenie producenta)
  •     odstrasza 3 główne grupy insektów: komary, kleszcze i meszki

Moja Opinia :

Preparat znajduje się w plastikowym opakowaniu z atomizerem. Dobrze się rozpyla. Nie pozostawia na ciele tłustej warstwy, ani żadnych plam na ubraniach. Nie uczulił mnie, ani nie podrażnił. Ma specyficzny, dość nieprzyjemny i charakterystyczny dla tego typu produktów zapach. Jednak nie utrzymuje się on zbyt długo na skórze. Co do samego działania, to muszę stwierdzić, że Moskilex jest skuteczny. Faktycznie zapewnia ochronę przed komarami i kleszczami również. Często spaceruję w okolicach lasu i jeżeli używam tego preparatu, ani komary mnie nie gryzą, ani żaden kleszcz się do mnie nie przyczepia. Nie sprawdzałam jednak, jak długo trwa ta ochrona.

20 komentarzy:

  1. Super, póki co i u mnie jest skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdza się,też go testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie idealny na wieczorne grillowanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie mąż sprawdzał jego działanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem wierna brosowi xd
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jest skuteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go testuję i jak na razie bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę mojemu kupić taki preparat, bo jego strasznie gryzą komary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też go mam, ale jeszcze go testuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się na działkę i na urlop.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie raczej komary nie gryzą, w sumie dlatego, że rzadko grilluję albo wychodzę gdzieś na spacery wieczorami. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że się sprawdził :) teraz jest dosłownie zatrzęsienie komarów więc na pewno by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że odstrasza też kleszcze, bo wiele produktów na rynku jest tylko na komary, a to kleszcze mogą nam zrobić większą krzywdę w postaci jakiegoś choróbska. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obowiązkowo muszę kupić na wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)