Obserwatorzy bloga

sobota, 7 czerwca 2014

Samoprzylepny Haczyk Powerbutton Tesa.


W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was recenzję ostatniego produktu, otrzymanego w ramach współpracy z firmą Tesa.
Jest to samoprzylepny haczyk okrągły Powerbutton :)


Od Producenta :

Haczyki tesa® Powerbutton Classic to doskonała alternatywa dla wiercenia i uszkadzania powierzchni, zapewniają bezpieczne mocowanie przedmiotów do 6 kg. Idealne do mocowania przedmiotów w kuchni, łazience i w innych pomieszczeniach. 


Moja Opinia :

Jak widzicie, w opakowaniu znajdował się zestaw do zamontowania haczyka. Montaż jest bardzo łatwy i nieskomplikowany. Sama szybko sobie z tym poradziłam. Nie trzeba do tego używać wiertarki, czy innych narzędzi. Haczyk wykonany jest z nierdzewnej stali i unosi ciężar 6 kg. Jeżeli solidnie go przymocujemy, to możemy powiesić na nim różne rzeczy do tej wagi bez obawy, że haczyk odpadnie. Spisał się bez zarzutu i okazał się bardzo przydatny ;)

23 komentarze:

  1. Coś dla mnie :) Lubię proste i łatwe rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna alternatywa dla wiertarki. Rozejrzę się za nimi w razie potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej nie trzeba dziur wiercić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio chciałam kupić sobie taki haczyk, ale boję się, że np. w nocy się oderwie, spadnie i mnie nastraszy ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I nawet kobieta potrafi zawiesić haczyk :) super

    OdpowiedzUsuń
  7. przydatna sprawa, szczególnie w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda, nie jest tandetny jak plastikowe zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie :D Bo u mnie te przylepne haczyki zawsze odpadają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałam Cię do obserwowanych :)) Takie haczyki sa chyba bardzo przydatne, choć prawdę mówiąc u mnie takowych nie ma i pewnie nie będzie, radzę sobie bez :D

    OdpowiedzUsuń
  11. OJ przydatna rzecz przydatna :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będę czegoś takiego potrzebować, to już wiem gdzie szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak jeszcze nie mam pomysłu na ten haczyk ;p Gdzie by go tu zamontować ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ta firma ma dużo przydatnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)