Obserwatorzy bloga

piątek, 13 czerwca 2014

Syropy w puszkach Excellence.

 Nawiązując współpracę z firmą Excellence otrzymałam do przetestowania trzy naturalne syropy w puszkach o smakach :
- Polska Malina, 
- Kubańskie Mojito,
- Afrykański Granat.

Zapraszam na recenzję ;)


Od Producenta :

 Syropy w oryginalnych i kolorowych opakowaniach bardzo popularnych w Europie Zachodniej, szczególnie na rynku francuskim a do tej pory niedostępne w Polsce - w metalowych puszkach o pojemności 700ml. W środku zostały zamknięte bardzo wysokiej jakości syropy w ciekawych smakach: Polska Malina, Kubańskie Mojito i Afrykański Granat, które zamienią herbatę, koktajl czy wodę w ulubiony napój, a korek niekapek zapobiegnie wyciekaniu syropu i uchroni nas przed klejącą butelką.

Polska Malina

Kubańskie Mojito

 Afrykański Granat

Moja Opinia : 

Same opakowania syropów już przyciągnęły moją uwagę. Nie spotkałam się jeszcze z taką formą podania tego typu napojów. Przyznam, że ochrona przed wyciekaniem syropu i klejącymi się butelkami wydała się bardzo kusząca. Wszystkie napoje są naturalne i nie czuć w nich chemii. Na pierwszy ogień poszedł syrop o smaku polskiej maliny. Muszę stwierdzić, że to właśnie on najbardziej przypadł mi do gustu. Być może dlatego, że uwielbiam ten owoc. Napój o smaku kubańskiego mojito, zwłaszcza schłodzony idealnie nadaje się na te upalne dni. Jest bardzo orzeźwiający, czuć w nim miętę. Natomiast niezbyt polubiłam syrop o smaku afrykańskiego granatu, lecz każdy ma inne preferencje smakowe.

41 komentarzy:

  1. Gratuluję testowania :) U mnie pewnie hitem byłoby kubańskie mojito ze względu na tą miętę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi raz już widzę, że granat nie bardzo zasmakował, a chciałam go zostawić na koniec, bo wydał mi się najciekawszy ;) Kubańskie mojito z lodem jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniam jak mnie kusi :) Na szczęście do mnie paczka już idzie od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zachęciłaś mnie, przy najbliższej wizycie w Biedronce kupię sobie jakiś smak syropu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno są oryginalne, jeszcze syropu z puszki nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam je ostatnio - chyba w Biedronce? albo w jakimś innym markecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. często kupuje syropy ale zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z Twoją opinią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa , czy mi by zasmakował:) Ps zapraszam do mnie na recenzję motywującej książki pt" Bądź boska" Ps.zaobserwowałam Cię, będzie mi miło jeśli zrobisz to samo jeśli mój blog "wpadnie Ci w oko" :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja po otwarciu kubańskiego mojito stwierdzam że z piwem smakuje bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety w mojito wyczuwam dodatki chemiczne i mam po nim zgagę... :/ Nie próbowałem granatu, ale malina jest dużo lepsza od mojito :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie piłam tych syropów. Chętnie bym spróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na paczuszkę :D i nie mogę się już doczekać smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie piłam jeszcze tych syropów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam ich jeszcze w sklepie, ale jak znajdę, to chętnie wypróbuję, bo to opakowanie wygląda naprawdę świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie podjęłam się tej współpracy, ale smaki brzmią pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kubańskie mojito musi być boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe - pakowanie oryginalne ale nigdy nie widziałam tych syropów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie swietne rozwiazanie, nic sie nie klei i wyglada o wiele estetyczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne produkty:) Chętnie spróbowałbym polskiej maliny:D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/ignorance.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Widuję duzo podobnych syropów we Francji, ale nie byłam przekonana do tej pory. Muszę się im przyjrzeć następnym razem, zwłaszcza mojito i mięcie, które wydają się idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mniam, pysznie wyglądają!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie ciekawi skład , czy mozna go poznać ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)