Obserwatorzy bloga

niedziela, 29 czerwca 2014

Tonik oczyszczający Fitomed

Dziś przedstawię Wam produkt, który otrzymałam w ramach kontynuacji współpracy z firmą Fitomed.
Mianowicie jest to tonik ziołowy do cery tłustej i trądzikowej ;)


Od Producenta :

Składniki bioaktywne: wyciąg z szałwi, oczaru, melisy, nagietka, d-pantenol oraz substancje antybakteryjne.

Właściwości: podstawowymi składnikami wyciągu z szałwi jest olejek i garbniki. Olejek szałwiowy oczyszcza i dezynfekuje skórę, przeciwdziała jej zbytniemu przetłuszczaniu się.

Działanie: oczyszczające, antybakteryjne. Tonik wygładza i rozjaśnia skórę, zamyka pory. Łagodzi objawy trądziku grudkowo-krostkowego.

Polecany przez dermatologów: do cery tłustej i trądzikowej, wrażliwej.

Objętość: 200 ml.


Moja Opinia : 

Tonik znajduje się w plastikowej, przezroczystej butelce z nakrętką zamykaną na "klik". W opakowaniu ma herbaciany kolor. Na powierzchni, jak widzicie jest on bardziej przezroczysty. Zapach produktu jest oczywiście ziołowy, całkiem przyjemny. Utrzymuje się na skórze przez jakiś czas po użyciu. Po każdym zastosowaniu towarzyszyło mi uczucie czystości. Świadczy o tym na przykład to, że przejeżdzając palcem po twarzy, słychać piszczenie. Skóra mniej się świeci i błyszczy, a nowe "niespodzianki" rzadziej się pojawiają. Tonik w żadnym razie nie wysusza i nie podrażnia skóry. Jest bardzo wydajny. Wiem, ze posłuży mi jeszcze przez długi czas ;)

46 komentarzy:

  1. Ja mam problem z tłustą cerą ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam problem z tłustą cerą ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zmagam się z tłustą cerą, ale nie lubię ziołowych kosmetyków na pewno się nie skuszę.. ale cieszę się, że się dla Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować ten tonik, aktualnie używam z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem z Fitomedu, więc może i na tonik się kiedyś skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej firmie dużo pozytywnych opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze nic z Fitomedu :) Ten tonik wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię kosmetyki z fitomedu ale toniku jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam nic z Fitomedu ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie te produkty, ostatnio sporo dobrych opinii czytałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dobrego o nim czytałam, ale jeszcze nie miałam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam, może kiedyś na niego wpadnę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Toniku Fitomedu akurat jeszcze nie miałam, ale chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zmagam się aż z takim problem aby zakupić ten produkt :) Dobrze wiedzieć aby komuś polecić

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię proukty tej firmy, używałam toniku i też się u mnie dobrze spisywał

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam nic z Fitometu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy, ja aktualnie testuję ich wodę różaną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam toniku z tej firmy, ale zaciekawiła mnie ta wersja. Myślę, że mógłby się sprawdzić na tłustej strefie T ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy go nie miałam, ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś. Chętnie bym go wypróbowała bo ostatnio rzadko używam toniki :).

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej firmy, ale produkt wygląda ciekawie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny :) ja używam toników firmy Ziaja

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawią mnie ich produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ten tonik i bardzo go lubiłam, może jeszcze do niego wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przypomniałaś mi, że powinnam zaopatrzyć się w jakiś tonik;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam wersję do cery suchej i byłam bardzo zadowolona :) Chociaż mam cerę mieszaną to sprawdził się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo słyszałam dobrego o kosmetykach z Fitomed, a tonik prezentuje się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I really like this!
    How about following each other? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Kto wie może przy najbliższej okazji skuszę się na ten tonik! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. brzmi kusząco! obserwuje

    zapraszam do siebie właśnie dodałam post jak przerabiam kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem czy bym się z nim polubiła ze względu na ziołowość :D

    OdpowiedzUsuń
  33. tonik, jak tonik, pewnie fajny.
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze słyszę, ale wydaje się fajny :)
    http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja kupilem z ziaji z nowej serii liście manuka czy cos w ten deseń.. i neistety ale nie : /

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie duzo jest tych opini o tum produkcie chba sie na niego skusze ;)
    Klikniesz u mnie w linki sheinside ? dopiero zaczynam i strasznie mi zależy ;)
    http://greenpinkandcafe.blogspot.com/2014/06/udao-siecooperation-on-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie że u ciebie się sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. toników nie używam, ale może kiedyś go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam wersję do cery suchej i także jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tonik idealny dla mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)