Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Żel pod prysznic Apart Natural - recenzja ;)


W tym poście zrecenzuję produkt, do którego testowania zakwalifikowałam się na portalu kobieta.gazeta.pl
Jest to hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natural :)


Od Producenta :

Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natural zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Proteiny jedwabiu tworzą ochronną warstwę, broniącą skórę przed niepożądanym wpływem środowiska zewnętrznego oraz utrzymują wysoki poziom wilgoci. Noni zapobiega cellulitowi oraz starzeniu się skóry oraz pomaga naprawić mikrouszkodzenia naskórka. Stymuluje podział komórek oraz zwiększa poziom ich dotlenienia, dzięki czemu skóra staje się bardziej jędrna. Chroni naskórek przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.

Produkt nagrodzony: NAJ KOSMETYK 2011


Moja Opinia :

Muszę przyznać, że bardzo polubiłam się z tym żelem. Znajduje się on w plastikowym opakowaniu o dużej pojemności. Ma kremową konsystencję i dobrze się pieni. Przede wszystkim urzekł mnie jego zapach, który jest bardzo ładny, delikatny i co jest dla mnie ważne w tego typu produktach, długo utrzymuje się na skórze. Nie znika zaraz po kąpieli. Produkt bardzo dobrze oczyszcza skórę. Po zastosowaniu nie potrzebuję już balsamu do ciała, gdyż pozostawia ją nawilżoną i miękką. Nie podrażnia i nie przesusza skóry. 
Nie znalazłam w tym żelu żadnych wad. Jestem z niego zadowolona ;)

34 komentarze:

  1. Nie miałam go nigdy. :) Bardzo lubię żele Luksja.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy go nie miałam. Jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam, muszę wypróbować, bo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować, ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś ten żel, właściwie wszystkie z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdybym nie miała takiego zapasu żeli pod prysznic to chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy, ale powoli wykańczam żele więc może się za nim rozglądnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba go gdzieś widziałam w sklepie :) Ja ostatnio żele Green Pharmacy używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam inne warianty zapachowe, te żele są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ale jeszcze nie używałam :).

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam, ale chętnie bym przetestowała;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze tych żeli. Na razie przeglądam ich recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam z nim do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już gdzieś na półkach sklepowych ten żel, jednak nigdy po niego nie sięgałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam z Aparta tylko płyn do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widzę na oczy tą firmę - ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypróbowałam już dwa żele z tej serii :) Ogólnie całkiem dobre produkty.
    Ps. Zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogłabyś coś więcej napisać o samym zapachu?

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam dawno temu z tej firmy płyn do kąpieli , i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawie sie zapowiada ;) zwłaszcza, ze pozostawia skóre nawilżona ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. firmy nie znam, może kiedyś wypróbuję jakiś kosmetyk od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię żele pod prysznic z Apartu :) Pięknie pachą i działanie też mają dobre. Ogólnie mam sentyment do tej firmy, ponieważ odbywałam w niej praktykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Testowałam lecz inny , ale bardzo przypadł mi do Gustu!

    świetna recenzja;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Używałam go.Oprócz zapachu, który nie do końca przypadł mi do gustu, nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)