Obserwatorzy bloga

piątek, 27 czerwca 2014

Żel wybielający dentalbex :)


 Niecały miesiąc temu rozpoczęłam testowanie żelu wybielającego zęby, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dentalbex. Właśnie dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję tego produktu :)


Od Producenta : 

Sztyft wybielający DentAlbex w szybki i prosty sposób gwarantuje doskonały efekt wybielania oraz przywraca naturalną biel zębów. Skutecznie usuwa przebarwienia powstałe w wyniku palenia papierosów, spożywania kawy, herbaty, czerwonego wina i innych napojów zawierających sztuczne barwniki.
DentAlbex doskonale sprawdza się również w utrzymaniu bieli zębów po zabiegach wybielających w gabinetach stomatologicznych.
  
Funkcjonalny, praktyczny i poręczny: 
- zajmuje niewiele miejsca, 
- łatwo zabrać go ze sobą do biura, w podróż, na spotkanie czy randkę.
 Prosty w użyciu:
- nie wymaga zbędnych nakładek,
- czas aplikacji jest bardzo krótki,
- stanowi uzupełnienie standardowej higieny jamy ustnej.


Moja Opinia :

Żel znajduje się w pisaku z pędzelkiem. Aby go nałożyć należy kilkakrotnie przekręcić jego końcówkę. Muszę stwierdzić, że aplikacja nie jest zbyt wygodna. Pędzelek jest twardy i rozwarstwia się, co utrudnia równomierne i dokładne rozprowadzenie żelu. Po tej czynności należy przez 30 sekund nie dotykać zębów, a po upłynięciu ok. 20 minut umyć je. Według informacji, które posiadam żel nie pomoże osobom, które z natury mają żółtą kość. Ja na szczęście na to nie narzekam. Co do działania, to efekty są widoczne już po pierwszym zastosowaniu. Zęby stają się wtedy bielsze i bardziej błyszczące. Nie mam żadnych zdjęć dla pokazania różnicy, ale uznałam, że moje słowo powinno Wam wystarczyć :) Oczywiście, aby efekt się utrzymał, należy ponawiać aplikację żelu. Cieszę się, że mogłam wypróbować ten produkt. Spełnił on moje oczekiwania :)


43 komentarze:

  1. Fajny produkt. Cieszę się, że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że cokolwiek robi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie muszę użyć mój zestaw do wybielania z Białej Perły. Zbieram się już do tego od dłuższego czasu :D.

      Usuń
  3. Świetnie, że produkt zadziałał u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie pokazałaś tego efektu ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, też chciałabym zobaczyć różnice na zdjęciach ;)

      Usuń
    2. też bym chciała zobaczyć ten efekt ;)

      Usuń
  5. No to fajnie, że się sprawdził, szkoda, że nie zrobiłaś zdjęć dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że się sprawdza i daje efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam efekty u innych blogerek no i jestem w szoku ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak działa to super :) Chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe ile kosztuje takie coś :) może bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Obejrzałam zdjęcia przed i po u innych blogerek i jestem pod wielkim wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, może zainwestuje w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy, wygląda jak mascara na pierwszy rzut oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam że to szminka :) fajnie że się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  17. mi paski z Blend-a-med pomogły delikatnie wybielić, ten żel to dla mnie nowość

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że się sprawdza i efekty są tak szybko widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy czegoś takiego jeszcze nie używałam, super że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najważniejsze, że spełnił Twoje oczekiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam takie coś , tylko innej firmy :) i tez byłam zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny produkt, i fajnie, ze można skutecznie wybielić zęby w domu :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. o dobrze wiedzieć !


    ps. a u mnie ? LADY IN RED :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, a ja właśnie szukam coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O! Chciałabym :-) Muszę się zaopatrzyć w taki żel :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam chore dziąsła ... i bałbym sie tego używać

    OdpowiedzUsuń
  27. wolę paski wybielające wystarczy aplikować przez kilka dni a efekty są długotrwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapraszam na rozdanie:
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2014/06/rozdanie-czas-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam marki. Kiedyś używałam Białej Perły i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt, a można wiedzieć ile kosztuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie firmy można zamówić żel za 45 zł :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)