Obserwatorzy bloga

czwartek, 10 lipca 2014

Balsam do ust Very Me Happy Lips

  W tym poście przedstawię Wam kolejny produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Oriflame. Jest to balsam do ust Very Me Happy Lips w kolorze Mocha Berry ;)


 Od Producenta :

 Kolorowe balsamy do ust o przyjemnym zapachu wzbogacone mnóstwem naturalnych składników pielęgnujących i zmiękczających usta! Lśniące, kremowe konsystencje zawierają odżywczy olejek ze słodkich migdałów, witaminę E i wosk pszczeli. 7 g


Moja Opinia :

Przyznam, że z reguły wybieram balsamy do ust w innej formie, czyli nie w słoiczku, ponieważ aplikacja takiego balsamu nie jest dla mnie zbyt wygodna. Poza tym ma on bardzo ładny, słodki zapach, którego niestety nie potrafię do niczego porównać. Na ustach odcień nie jest tak intensywny, jak w opakowaniu. Nie ma praktycznie żadnej różnicy pomiędzy naturalnym kolorem ust, a tym uzyskanym po nałożeniu balsamu. To jednak nie jest dla mnie minusem, lecz nawet zaletą, ponieważ obawiam się, że kolor niezbyt by mi pasował. Po aplikacji balsamu, usta są bardziej błyszczące i miękkie. Jednak w przypadku, gdy są one w gorszym stanie, produkt radzi sobie słabo. Suchym i spierzchniętym wargom niezbyt pomaga i to sprawiło, że jego działanie oceniam na przeciętne.

35 komentarzy:

  1. Balsamy słoiczkowe, które jestem w stanie przeżyć to Carmex i Tisane używane na noc. Na pewno nie kupiłabym żadnego produktu koloryzującego w tej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że kolor dopasowuje się do ust ;) Szkoda tylko że nie działa leczniczo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiam na balsamy mocno nawilżające, zwłaszcza, jeśli są w słoiczkach. Tego produktu na pewno bym nie kupiła, skoro działanie nawilżające ma przeciętne :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie do końca jesteś za niego zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rzadko używam również w słoiczku, bo jest niewygodne. Szkoda,żę z nawilżeniem słabo.

    OdpowiedzUsuń
  6. O oriflame. Już kilka razy czaiłam się na tę serię. Ma bardzo ładne opakowanie. Ten balsam, akurat na taka porę wiosennie-letnią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ! <3


    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim słoiczku to używałam tylko Tisane, ale raczej wolę balsamy/pomadki w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja te uzywam tisane
    a ten tutaj tez nawet zahceca

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu.... szkoda, że jest taki sobie, a wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pierwszy rzut oka nie pomyślała bym, że to Oriflame - jakoś mi nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam. Prezentuje się fajnie, tylko szkoda, że działanie jest gorsze :(.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie działa lepiej, ale wygląda przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że nie radzi sobie s suchymi , ale fajny\nie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za słoiczkowymi opakowaniami nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor w opakowaniu wydaje się być idealny ! Szkoda, że takie jest jego działanie...


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię balsamów w takiej formie..

    OdpowiedzUsuń
  18. to wielka kicha balsam, który nie radzi z gorszym stanie ust. Od balsamu oczekuję się właśnie pomocy w takiej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o balsamy do ust to zawsze wybieram te bezbarwne, kolor preferuje tylko w pomadkach

    OdpowiedzUsuń
  20. really no color, but it looks so pink in jar
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy balsam :)
    nie próbowałam :)

    moze obs za obs daj znac u mnie na blogu :)

    beth-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda fajnie ale szkoda, że nie do końca działa

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam, ale szkoda, że do końca się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie wygląda;) szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  25. też zbytnio nie lubię takich balsamów w słoiczku

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nie lubię błyszczyków, balsamów ani pomadek w słoiczku, to bardzo niewygodne ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam takie samo zdanie jak testerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za balsamami w słoiczkach :) Na zimę już by się nie nadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda, opakowanie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Opakowanie wygląda słodko! ale przeszkadzałoby mi wyjmowanie go moimi pazurkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)