Obserwatorzy bloga

poniedziałek, 28 lipca 2014

Wygrane rozdania :)

 Ostatnio szczęście mi dopisało. Udało mi się wygrać dwa rozdania. Dziś otrzymałam dwie przesyłki :) 
Pierwszą jest wygrana w rozdaniu na blogu MelaTestuje
Oto, co udało mi się wygrać :

- czarne mydło peelingujęce na bazie czarnych oliwek i oleju oliwnego CosmoSPA,
- naklejki na paznokcie,
- Błyszczyk Lovers Ultra Shine Eveline.


 Przesyłka druga pochodziła od Leny z bloga MiszMaszLeny. Tym razem wygrałam :

- masło do ciała na bazie miodu z Manuka,
- krem regenerujący na bazie miodu z Manuka,
- zestaw próbek i katalog kosmetyków dr. organic.


Za obydwie przesyłki serdecznie dziękuję :)

67 komentarzy:

  1. gratuluję :)

    ps. a u mnie? TO CO KAŻDY Z NAS LUBI :) STYLIZACJA ZA GROSZE !

    OdpowiedzUsuń
  2. super! błyszczyk mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara :)
    Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, bardzo lubię ten błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych, bardzo fajne nagrody :) Ciekawią mnie kosmetyki dr. Organic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę czarnego mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, fajne wygrane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że przesyłka dotarła:) Mam nadzieję że kosmetyki się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo super! Na bogato! Ja ostatnio nie mam szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne przesyłki :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i czekam na recki dr. organic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, mnie ciekawi masło do ciała na bazie miodu z Manuka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęściara jesteś ;) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej :) ciekawa jestem jak się sprawdzi u Ciebie to czarne mydelko

    OdpowiedzUsuń
  16. Toś się nachapała :P heheh :D Teraz nic tylko recenzować :P

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne wygrane! teraz tylko pozostaje czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! zapraszam do siebie.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje, uwielbiam Savon Noir, ja stosuję markę Alepia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne produkty, owocnego testowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wygrania tych rozdań ;)
    + poklikałabyś u mnie w najnowszym poście w linki? Będę bardzo wdzięczna ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje, torchę kosmetyków ci przybyło do kolekcji ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne przesyłki - gratuluję:) ja to nie mam szczęścia w rozdaniach

    OdpowiedzUsuń
  26. chyba masz szczęście, mi się jeszcze nie udało nic wygrać z rozdania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)