Obserwatorzy bloga

środa, 2 lipca 2014

Korektor do brwi Eveline

W dzisiejszym poście zrecenzuję pierwszy produkt, otrzymany w ramach kontynuacji współpracy z firmą Eveline. Na testowanie tego kosmetyku nie potrzebowałam dużo czasu, z racji na to, że już kiedyś miałam okazję poznać go bliżej, a jego recenzja pojawiła się na blogu w grudniu poprzedniego roku. 
Mowa o czarnym korektorze do brwi 3w1 :)


Od Producenta :

3 w 1
- przyciemnia,
- nabłyszcza,
- optycznie reguluje brwi.
Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.
Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym.


Moja Opinia :

Tym razem pokażę Wam, jak korektor prezentuje się na moich brwiach. Wyglądem produkt przypomina tusz do rzęs. Posiada szczoteczkę, którą wygodnie i szybko się go nakłada. Przyciemnia brwi. Dzięki niemu mają one bardziej intensywny kolor. Zakrywa brak włosków w niektórych miejscach. Czasami "ujarzmia" je, gdy każdy wystaje w inną stronę. Tym sposobem brwi zyskują wtedy ładniejszy kształt. Czasem nie udaje mi się równomiernie go nałożyć, przez co w niektórych miejscach brwi są ciemniejsze, co być może jest widoczne na poniższym zdjęciu. Jednak z dalszej odległości nie jest to widoczne ;) Muszę przyznać, że korektor jest bardzo wydajny. W momencie, w którym otrzymałam go ponownie, jego poprzednik właśnie się skończył. Oznacza to (jeżeli się nie pomyliłam), że jedno opakowanie starczyło mi na ok. 7/8 miesięcy częstego używania.

54 komentarze:

  1. Mam ten korektor i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki brązowy, używam codziennie i polubiłam go:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście mam na tyle ciemne brwi, że nie muszę ich malować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo coś dla mnie chętnie bym go zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie też mam jaśnejsze brwi niż włosy , fajnie że się sprawdził;*
    Trzeba wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest fajny:) Ja noszę okulary, więc pod nimi nawet nie widać brwi, więc gadżet nie dla mnie ale powiem że efekt fajny:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny efekt :) Ja kiedyś do brwi używałam cienia i wosku z Inglota, teraz używam kredki woskowej również z Inglota i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam taki korektor ale z firmy Wibo. Niezbyt dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na brawiach najlepiej spisuje się cień do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się, fajny efekt, ja zawoje brwi podkreślam matowym cieniem

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne, subtelne podkreślenie brwi, nie widziałam wcześniej tego produktu, a szkoda bo wydaje się wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam cieni do brwi ale myślę nad czymś szybszym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedynie co robię z brwiami to je skubam:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad jego kupnem, bo w sumie przydałby się, wydaję się ciekawy efekt na twoich brwiach. Może w niego zainwestuje:)

    Zapraszam na giveaway:)
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go i własnie rozpoczęłam testy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja go jeszcze nie miałam to jakaś nowość chyba

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry efekt, ciekawe, czy moje by ujarzmił, każdy włos w inną stronę na tych moich krzakach, haha D:

    OdpowiedzUsuń
  18. The mascara gives your lashes quite a light and someone and I see no clumps :)
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi sie podoba efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go i lubię :). Również o nim pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny efekt. Podoba mi się :D
    Zapraszam do mnie: http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja maluję brwi cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę m usiała się za nim rozejrzeć bo wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z artscenic mam podkład i ubóstwiam go!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie stosowałam korektorów do brwi, ale efekt bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dosyć mocno podkreślone wyszły na tym zdjęciu, ale pewnie realnie jeszcze lepiej jest :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nigdy nie używałam korektora do brwi :) Ale efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam inny, ale widzę, że ten się dobrze sprawuje. Może jak mój się skończy, to sięgnę po ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam ten korektor j jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny efekt daje na brwiach. Ja polecam tusz do rzęs z Catrice. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  31. piekny efekt, ja na szczescie mam ciemne brwi :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. ale fajny efekt! musze się rozejrzec :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam ciemne brwi, ale może kiedyś go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekt jak najbardziej mi się podoba :) Ja brwi podkreślam cieniem w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny efekt, gdybym uzywala takich produktow na pewno bym sie skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałam go kiedyś kupić jak był w promocji, nie znałam jednak żadnej opinii na temat tego produktu. Teraz już mam jakiś obraz tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. z tą regulacją to bym polemizowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie uzywam takich produktów, mam ciemna oprawe oczu, ale efekt u Ciebie jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzeczywiście fajny efekt daje, ale ja robię hennę, więc nie sięgam po tego rodzaju kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja chciałam go kupić, ale w Rossmannie nie było i w końcu wzięłam Wibo :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Super sprawa, ja osobiście używam zwykłej czarnej kredki;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny efekt, może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ładnie podkreślił brwi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)