Obserwatorzy bloga

wtorek, 1 lipca 2014

Krem CC 8w1 Eveline

  Niecałe dwa tygodnie temu otrzymałam paczkę od Eveline.
Znajdował się w niej między innymi Kompleksowy krem rozświetlający CC 8w1, na którego recenzję Was teraz zapraszam ;)


Od Producenta :

COLOUR CORRECTOR 8 w 1:
1.redukuje oznaki zmęczenia
2.wyrównuje koloryt cery
3.długotrwale i skutecznie matuje
4.zmniejsza widoczność porów
5.koryguje niedoskonałości
6.rozświetla i energizuje cerę
7.intensywnie nawilża i wygładza
8.SPF 15 chroni przed UVA/UVB
PRZEZNACZENIE
Cera zmęczona, szara, zestresowana, pozbawiona energii i blasku.
REZULTATY
Skóra jest nawilżona i wygładzona, a oznaki zmęczenia wyraźnie zredukowane. Cera odzyskuje równowagę i równomierny koloryt.
Kompleksowy krem CC rozświetlający przeznaczony jest do pielęgnacji każdego typu cery, w szczególności cery zmęczonej, szarej, pozbawionej energii i blasku. Innowacyjna formuła bogata w Matt-Relax T ComplexTM doskonale matuje cerę w strefie T (czoło, nos, broda) i długotrwale zapobiega błyszczeniu. Rozświetla cerę, dodając jej naturalnego blasku. bioHyaluron ComplexTM bogaty w kwas hialuronowy optymalnie nawilża, wygładza i odżywia. Silidine® przywraca skórze równowagę, zapobiega powstawaniu „pajączków”, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Poprawia jędrność i elastyczność naskórka. Pigmenty mineralne wyrównują koloryt cery, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Wyciągi roślinne doskonale koją i regenerują. Kompleks witamin odżywia skórę, zapewniając jej jędrność i elastyczność. Filtr SPF15 doskonale chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami.
Kompleksowy krem CC stosowany systematycznie poprawia kondycję skóry. Lekka konsystencja kremu idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze swobodnie oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze. Unikalna formuła nawilża, ujednolica i subtelnie rozświetla cerę. Po zastosowaniu kremu skóra wygląda na wypoczętą i promienną, a cera zyskuje aksamitnie matowy wygląd, gładkość i jednolity koloryt.


Moja Opinia :

Krem znajduje się oczywiście w plastikowej tubce. Odniosłam wrażenie, że znajduje się w niej zbyt dużo powietrza, a za mało samego kremu. Z tego powodu nie nacieszymy się długo tym produktem. Ma on lekką konsystencję i jest dość ciemny. Sądzę jednak, że do mojej karnacji dobrze się dopasowuje. Zapach kremu jest specyficzny i nie każdemu może się spodobać. Mi natomiast bardzo przypadł do gustu. Na zdjęciu poniżej możecie sami ocenić efekt. Uważam, że krem bardzo dobrze zakrywa niedoskonałości, przebarwienia oraz nawilża skórę. Nie pomarańczowi, nie ciemnieje na twarzy oraz nie tworzy efektu maski. Powoduje niestety, że skóra bardziej się błyszczy, co jest, moim zdaniem jednym, jedynym minusem działania produktu.

43 komentarze:

  1. wiesz co? osttanio w rossmanie go widziałam i nawet miałam się zdecydowac i na szampon z tej linii i moze faktycznie kupie :)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No No Wzbudziłaś we mnie ogromne zainteresowanie tym produktem! Już napewno bedzie gościł u mnie w kosmetyczce!;**

    Świetny post.
    Pozdrawiam cieplutko*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo polubiłam ich produkty i ten też wydaję się być bardzo fajnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam się na niego skusić ale dla mnie musi być jasny.. kupiłam już kilka razy produkty tego typu- niestety nie dopasowałam odpowiednio i teraz leżą nieużywane :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że ciemnieje na twarzy ale osobiście nie miałam z nim styczności. Na twojej cerze prezentuje się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam takich produktów ale efekt na twarzy bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Krycie średnie ;p Ciekawe czy zapach spodobałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to nie typowy podkład, to czego się spodziewałaś po nim?

      Usuń
  8. Mam próbkę i muszę w końcu przetestować. Mam tylko nadzieję, że kolor mi będzie odpowiadał, boję się że może być za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPRASZAM SERDECZNIE NA ROZDANIE U MNIE NA BLOGU:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, tylko szkoda, że się błyszczy, niestety nie przepadam za takimi produktami, które powodują błyszczenie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda, ale większe błyszczenie przy mojej mieszanej cerze nie wyglądałoby dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt zauwazalny, fajnie sie prezentuje pewnie i bym sie skusila ale nie lubie tego produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda na Twojej twarzy, dla mnie był za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  14. moim zdaniem pasuje do Twojej skóry;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda na skórze, ale jakoś nie przekonują mnie te drogeryjne kremy bb/cc... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny efekt na buźce daje ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jakoś nie przepadam za kremami BB i CC, choć nie powiem- ten ładnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt bardzo fajny :) Lubię kremy BB i CC :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt bardzo fajny, jeśli błysk jest z umiarem dla mnie idealnie bo szukam czegoś do rozświetlenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że ma bardzo fajne krycie. Jak zużyję część pootwieranych produktów, na pewno się na niego skuszę, o ile kolor nie będzie dużo za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  21. po kremach BB jakoś nie mam ochoty na CC :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie próbowałam, ale może kiedyś spróbuję chodź świecenie nie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na buzi prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli powoduje nawet lekkie świecenie to nie jest dla mnie, bo zdecydowanie unikam takich kosmetyków, moja twarz świeci się i bez tego:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt całkiem fajny, widziałam ostatnio ten kremik ;) Jednak zdecydowałam się na Kolastynę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super efekt :-). Może kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda że pojawia się błyszczenie bo bym go kupiła

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, że powoduje błyszczenie się buzi... moja i tak się świeci bez kremów cc:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Błyszczy się i to widać nawet na fotkach, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  30. a moja się nie świeci to może spróbuje:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj to bym się pewnie po nim "świeciła" ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. nawet ładnie wygląda na skórze


    ps. a u mnie? lekko delikatnie i fashionowo:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa jestem go, tym bardziej że nigdy nie miałam do czynienia z kremem CC :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. dla mnie to totalna nowość

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Super efekt!:) Może się skuszę, bo właśnie kończy mi się mój krem BB:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny efekt, tylko szkoda że trochę błyszczy, nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie na buzi wygląda ;) Może i ja się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)