Obserwatorzy bloga

środa, 23 lipca 2014

Multiregenerujący olejek po depilacji Just epil - Eveline

Tym razem przygotowałam dla Was recenzję ostatniego już produktu, otrzymanego w ramach współpracy z firmą Eveline. Jest to multiregenerujący olejek po depilacji Just epil 8w1 ;)


Od Producenta :

Złoty kompleks 7 najcenniejszych dla skóry olejków pielęgnacyjnych i regenerujących.
Działa kojąco, naprawczo i odżywczo, pozostawiając skórę aksamitnie gładką i elastyczną.
Multiregenerujący olejek po depilacji 8 w 1 ZŁOTY KOMPLEKS 7 OLEJKÓW + WITAMINA E to innowacyjny kosmetyk łączący działanie wielu naturalnych substancji intensywnie odżywiających skórę. Olejek ma zbawienny wpływ na skórę po depilacji, doskonale przywraca jej równowagę
i spektakularnie poprawia wygląd. Zaawansowana formuła wzbogacona drogocennymi olejkami błyskawicznie koi i łagodzi podrażnienia, intensywnie nawilża i regeneruje, dzięki czemu skóra staje się elastyczna i aksamitnie gładka.
SPEKTAKULARNY EFEKT AKSAMITNIE GŁADKIEJ SKÓRY!
Wysoka zawartość składników kojących i pielęgnacyjnych minimalizuje ewentualne podrażnienia skóry powstałe w trakcie depilacji.


Moja Opinia :

Olejek znajduje się w plastikowym opakowaniu z nakrętką. Jego konsystencja jest oczywiście tłusta i lejąca się. Ma całkiem przyjemny zapach. Jest wydajny. Dobrze się rozprowadza i dość szybko wchłania. Po jakimś czasie nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Zapewnienia producenta w tym wypadku zostały spełnione. Po zastosowaniu skóra jest przyjemnie gładka w dotyku i nawilżona. Wygląda ładniej. Podrażnienia, które pojawiają się po depilacji zostają złagodzone. Zaczerwienienia i krostki znikają. Muszę przyznać, że olejek spisał się u mnie bardzo dobrze. Nie mam mu nic do zarzucenia ;)

39 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę ostatnio patrzec na żadne olejki, bo ostatnio miałam niemiłą przygodę z olejkiem do opalania i telefonem. Efekt jest taki ,że teleon trafił do śmieci:( ps w wolnej chwili zapraszam do mnie:* będzie mi bardzo miło,jeśli również zaobserwujesz, gdy Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się czy nie lepiej po prostu zastosować zwykłą oliwkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym ten olejek!
    Ciekawa recenzja, ostatnio jestem bardzo zadowolona
    z produktów tej firmy!

    Pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie coś dla mnie :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że jeszcze nie opóźnia odrastania włosków :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny produkt :) Po uzyciu depilatora przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To już wiem,że koniecznie muszę go kupić bo zaczerwienienia niestety u mnie to jakiś horror;(

    OdpowiedzUsuń
  9. no to trafia ten produkt do mojego must have :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy ten olejek, chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię stosować tego typu olejki po depilacji woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go, ale czeka na debiut ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny produkt,koniecznie muszę wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam. Fajnie, że się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam i nigdy nie używałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Po depilacji lubię stosować żele aloesowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię olejki ☺ więc może i ten wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo przydatny ten olejek, ja na takie podrażnienia ostatnio mam już ulubieńca, jest to krem Babydream extra sensitive

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z takimi olejkami po depilacji , ale ten prezentuje się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam go ostatnio u Siebie i się nad nim zastanawiałam, może kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda ciekawie i dobrze że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy, chyba go wypróbuję ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. też lubie olejki szczególnie BioOil

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)