Obserwatorzy bloga

niedziela, 13 lipca 2014

Olejek eteryczny : Drzewo herbaciane

 Ponad trzy tygodnie temu nawiązałam współpracę z firmą Laboratoria Zapachu.
Do przetestowania otrzymałam olejek eteryczny Drzewo herbaciane.
Zapraszam na recenzję tego produktu ;)


Od Producenta :

Olejki eteryczne, to w 100% naturalne wyciągi z roślin, owoców, nasion. Naturalny olejek z drzewa herbacianego pochodzi z Australii. Uzyskuje się go metodą destylacji. Dzięki całkowicie naturalnemu pochodzeniu i pełnej klarowności, może być stosowane nie tylko do celów aromatyzujących, ale także bezpośrednio na ciało po rozcieńczeniu w olejku np. migdałowym, do inhalacji, masażu lub sauny. Naturalny olejek z drzewa herbacianego może pomóc jako środek kojący i oczyszczający. Właściwości poszczególnych olejków różnią się, wszystkie jednak stanowią naturalny, domowy sposób wspomagający zachowanie dobrego zdrowia i świetnego samopoczucia.

Możliwe sposoby użycia:
- do aromaterapii,
- do sauny,
- do inhalacji,
- do masażu rozluźniającego,
- do parówek oczyszczających,
- jako składnik kosmetyków,


Moja Opinia :

W małej, szklanej buteleczce z kroplomierzem znajduje się 7 ml olejku. Ma on bardzo intensywny, ostry zapach, który na początku trochę mi przeszkadzał. Po otworzeniu opakowania aromat natychmiast unosi się w całym pomieszczeniu. Olejek ma bardzo szerokie zastosowanie. Posiada właściwości antybakteryjne i odkażające. Można dodawać go do toników, maseczek i kremów do twarzy. Wysusza pojedyncze krostki i pomaga w zwalczaniu trądziku. Dodawałam również kilka kropel olejku do kąpieli. Dzięki temu wysypka na dekolcie, która czasem się u mnie pojawia znika szybciej. Łagodzi swędzenie i obrzęki spowodowane ukąszeniami owadów. Słyszałam, że pomaga on również w przypadku opryszczki wargowej, jednak nie musiałam tego sprawdzać i mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości również nie będę musiała testować go pod tym kątem. Pierwszy raz miałam do czynienia z takim olejkiem. Do tego zapachu można się przyzwyczaić, a jego działanie oceniam bardzo dobrze :)

36 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy.
    Olejek fajny , lubię takie. Zwłaszcza do inhalacji - cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sobie cienię działanie tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiamy olejki eteryczne, ostatnio pomarańczowy..

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tak cenicie - to ja go kupuje

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś jeszcze nie miałam okazji używać olejków, ale kto wie..może się skuszę w końcu, strasznie dużo zachęcających recenzji się czyta ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz o nim czytam i nie wiedziała, że jest aż taki przydatny

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem teraz jeszcze bardziej ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę sobie kupić olej z drzewa herbacianego ale przeznaczony do użytku kosmetycznego

    OdpowiedzUsuń
  9. mojej koleżance w wieku młodzieńczym pomógł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kiedyś, jest bardzo mocny i nie radzę nim przecierać całej buzi, a raczej punktowo nakładać na wypryski. To prawda, radzi sobie z opryszczką, goi się o wiele szybciej, jak czułam że mi wychodzi to często smarowałam miejsce i czasami nawet się wcale nie pojawiała ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam ich używać do masażu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio testuję pomarańczowy, cudo po prostu:) herbaciany czeka na swoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nieźle się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię go sobie dodawać do alg bo skutecznie maskuje ich sapach a przy okazji dobrze działa na moją trądzikową cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek z drzewa herbacianego jest na mojej liście zakupów :) Tylko nie eteryczny a zwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam. Możliwe, że kiedyś kupię :).

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię olejki :) kiedyś sobie taki sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny pomysł z dodaniem go do kąpieli i używaniem po ugryzieniach komarów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wygląda :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja koleżanka zawsze używa olejków eterycznych do kąpieli , a ja chętnie bym go wypróbowała na wszystkie możliwe sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dobry jest :D przygotowałam z nim tonik :D

    OdpowiedzUsuń
  24. stosowałam swego czasu na zmiany trądzikowe, jednak okazał się zbyt mocny- nawet po rozcieńczeniu miałam zaczerwienienia. /do skóry wrażliwej , raczej się nie sprawdza. Polecam kapsułki z dodatkiem np. Gal.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam olejki eteryczne!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, uwielbiam wszystko, co pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Olejek z drzewa herbacianego jest rewelacyjny na ewentualne wypryski :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Także testowałam olejki są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)