Obserwatorzy bloga

środa, 9 lipca 2014

Parafinowa maska do rąk Eveline ;)

 Kolejnym produktem, otrzymanym przeze mnie do przetestowania od firmy Eveline jest Profesjonalna parafinowa maska do rąk SOS.

Od Producenta :

SPEŁNIJ MARZENIE O PIĘKNYCH I ZADBANYCH DŁONIACH!


KURACJA PARAFINOWA ODŻYWCZO-REGENERUJĄCA

Rozgrzewająca maska bogata w zaawansowane składniki aktywne regeneruje i odżywia suchą oraz zniszczoną skórę dłoni. Unikalna formuła zawierająca parafinę i wosk pszczeli długotrwale nawilża, uelastycznia, zmiękcza i wygładza.

Kompleks Oxynex K® odmładza delikatną skórę dłoni oraz chroni ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Likwiduje oznaki starzenia, napina skórę, rozjaśnia plamy i przebarwienia.
Ekstrakty olejowe z aloesu i nagietka skutecznie regenerują, wzmacniają i łagodzą podrażnienia.
Masło shea intensywnie pielęgnuje, natłuszcza i nawilża.
Formuła delikatnie rozgrzewa dłonie, dzięki czemu umożliwia przenikanie substancji aktywnych w głąb skóry. Po zastosowaniu dłonie odzyskują swą naturalną miękkość, elastyczność i witalność.

Moja Opinia :

Z produktami tego typu miałam do czynienia już kilkakrotnie, więc kuracja nie była dla mnie żadną nowością. Postępowałam jednak zgodnie z instrukcją na opakowaniu i na zabieg przeznaczyłam 15 minut. Kuracja ma przyjemny, słodki zapach. Nie miałam problemów przy rozprowadzaniu maski, gdyż jej konsystencja nie jest płynna i lejąca się. Po takim zabiegu uzyskałam efekt, jakiego się spodziewałam. Skóra dłoni stała się miękka, bardzo przyjemna w dotyku i gładka. Dłonie stały się również bardziej nawilżone. Po zmyciu maski nie pozostała na nich żadna tłusta warstwa. Efekt nie jest jednak długotrwały i dość szybko znika. Mimo to jestem zadowolona z tego produktu. Moje oczekiwania do niego zostały spełnione ;)

35 komentarzy:

  1. Szkoda, że za długo się nie utrzymuje, ale warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tłusta warstwa nie zostaje, miałam kilka parafinowych masek i efekty nie były spektakularne. Może zastanowię się nad tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie urzywałąm masek do włosów, ale są bardzo ciekawe, może kiedyś wypróbuje, dziekuje za recenzje
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam zabieg parafinowy na dłonie w gabinecie kosmetycznym i też efekt był bardzo krótkotrwały. Więc nie ma sensu przepłacać. Muszę wypróbować ten kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie przetestowac taką maskę. Szczególnie na jakieś większe okazje. Może ją kupię i mamie zrobię takie mini spa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł ;) Może kiedyś wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem zadowolona z tych masek.
    Masz rację efekt jest krótkotrwały i trzeba często powtarzać kurację. Mimo wszystko warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam parę lat temu maskę parafinową ale z Bielendy i planuję do niej niedługo wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o nim dużo dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnej maski do rąk jeszcze nie miałam, bardzo lubię firmę Eveline, więc myślę, że jak ją znajdę to kupię, by spróbować ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę jak efekt zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go :) Warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ciekawości chciałabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy produkt
    nie miałam jeszcze

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To tak jak w sumie z kremami do rąk , posmarujesz na chwilę jest ok, ale za chwilę efekt znika

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem pewnie warto zrobić takie spa dla dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używałam jeszcze, ale pewnie się skuszę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy produkt, skusiłabym się ;) Z resztą do tej marki mam zaufanie, nie zawiodła mnie nigdy

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Eveline obecnie mam balsam pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydałaby mi się, zwłaszcza dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy produkt muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tego zabiegu ale chętnie bym go wypróbowała na swoich łapkach :D.

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie że działa ale szkoda,że krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli chodzi o parafinę na dłonie, ja to robię w sposób klasyczny, z użyciem maski do rąk i ciepłej parafiny. Wydaje mi się, że wtedy efekt jest trwalszy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie widziałam jej nigdy, a pewnie by mi posłużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety nie jestem fanką Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  27. Póki co, mi niepotrzebna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)