Obserwatorzy bloga

wtorek, 29 lipca 2014

Perfumy arabskie Rehab - Zapach DALAL

 W ramach współpracy z firmą Etnobazar otrzymałam do przetestowania Oryginalne perfumy arabskie Rehab - Zapach DALAL.o pojemności 3 ml.
Zapraszam na recenzję ;)

 
 Od Producenta :

Słodki, kobiecy zapach, w którym główną notę buduje wanilia, uzupełniona łagodzącym jej wyrazistość jaśminem i wykończona egzotyczną ambrą. Dla zmysłowych, pewnych siebie kobiet.

Oryginalne arabskie perfumy Al-Rehab to 3 ml czystej esencji zapachu,  bazy, z której produkowane są tzw. "oryginalne" francuskie perfumy znanych firm!

Perfumy nie zawierają alkoholu, dzięki czemu ich intensywny zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo. Pełnia aromatu uwalnia się pod wpływem ciepła po roztarciu na skórze. Jedno muśnięcie pozwala uzyskać naprawdę wyrazisty i długotrwały efekt – zapach, który utrzymuje się nawet do 48 godzin.

Niewielki rozmiar flakonika czyni te perfumy idealnym kosmetykiem do torebki bądź podróżnej kosmetyczki. Szklana buteleczka zakończona jest aplikatorem w postaci roll-on. Produkt nie podrażnia skóry i nie niszczy biżuterii.
  • Pojemność: 3 ml

 Moja Opinia :

Perfumy znajdują się w buteleczce z aplikatorem w formie roll-on. Ze względu na wielkość opakowania, mogłoby się wydawać, że perfumy nie posłużą nam długo. Jednak są one bardzo wydajne. Używam ich często, a wciąż jakby ich nie ubywało. Cieszę się, że nie zawierają alkoholu. Po nałożeniu zapach nie zmienia się, pozostaje taki sam. Bardzo przypadł mi do gustu. Jest słodki, zmysłowy i intensywny. Nie przytłacza. Nie jest zbyt ciężki. Najbardziej wyczuwam w nim wanilię, a bardzo ją lubię. Niestety zapach nie utrzymuje się na skórze aż 48 godzin, jak zapewniał producent. Jest on wyczuwalny przez kilka godzin, nie więcej. Mimo to, cieszę się, że mogłam wypróbować te perfumy :)


57 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam nigdy arabskich perfum :))

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam już o tych perfumach, mam ochotę je kupić, szkoda, tylko że przy takiej małej pojemności nie można liczyć na dłuższy zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś te opakowania nie zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście opakowanie jakoś nie przyciąga oka. No ale wszystko tkwi w guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę takie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę nie lubię takiego aplikatora, jednak zapach mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że nigdy nie miałam arabskich perfum. Jestem bardzo ciekawa jak pachną w rzeczywitości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Arabskie perfumy, brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno pięknie pachną ale nie miałam okazji mieć przy sobie arabskich perfumów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda tylko, że taka mała buteleczka :(

    OdpowiedzUsuń
  12. O, też je mam, ale jakąś inną wersję! Trochę nie mój zapach, ale ciekawe doświadczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku jesli nie zawieraja alkoholu to dla mnie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Roll on :) opakowanie nie powala ale może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapach raczej by mi nie przypadł do gustu, bo nie lubię słodkich zapachów. Lubię takie świeże i delikatne, więc nie mój gust, ale gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię wanilii to na pewno nie dla mnie ;/ ale fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam arabskich perfum byc moze kiedys kupie

    OdpowiedzUsuń
  18. Musi pięknie pachnieć, uwielbiam wanilię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że zapach nie przytłacza! Bo tego się obawiałam

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy produkt ;) tylko ja mam tak zawsze że przed kupnem muszę powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapach musi być niesamowity :) wszystkie orientalne perfumy są wręcz cudowne ;) i jakie fajne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm, słodycz to coś dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak to to pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie jakoś arabskie perfumy nie kuszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie spotkałam się z tymi perfumami,ale wyglądają bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawe perfumy! Najbardziej ciekawi mnie ich wytrzymałość!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Perfuma ciekawa :) Ale czy dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem mega ciekawa ich zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja perfumy oceniam po opakowaniu, te wydają się interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. też lubię wanilie ciekawa jestem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapach wanilii uwielbiam więc myślę , że zapach przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam i powiem szczerze, że boję się takich obcych marek jeżeli chodzi o perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super blog :)) co powiesz na wspólną obserwację ? jeśli możesz odpisz na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Arabskie perfumy-prawdziwa gratka!

    OdpowiedzUsuń
  36. takich jeszcze nie mmiałam ;) ale fajne ;)

    zapraszam do mnie: http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. To zapach nie dla mnie :)

    U mnie do wygrania 3-miesięczna kuracja Priorin Extra!
    Zapraszam do wzięcia udziału - dziś godzina 18:00 !

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie bym je powąchała:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam zapach wanilii, więc myślę, że mogą się mi spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam zapach wanilii ! Szkoda, że się tyle nie utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy raz takie widzę! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)