Obserwatorzy bloga

środa, 16 lipca 2014

Pomadka AQUA Platinum 484 - Eveline

W dzisiejszym poście mam dla Was recenzję pomadki AQUA Platinum 484, którą otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Eveline :)


 Od Producenta :

Kryjąca pomadka do ust
Głębia koloru, moc nawilżenia

Nadaje piękny i głęboki kolor
Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta
Zawiera filtry UV

Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin


Moja Opinia :

Opakowanie pomadki zostało zabezpieczone naklejką. Góra jest przezroczysta, dzięki czemu widzimy, jaki dokładnie kolor ma pomadka. Posiada ona całkiem przyjemny zapach. W opakowaniu odcień pomadki wydał mi się bardzo ładny. Uważam, że na ustach prezentuje się trochę gorzej. Może dlatego, że nie czuję się dobrze w takim kolorze. Pomadka błyszczy się, co trochę mi przeszkadza. Nie kryje tak bardzo, jak to obiecywał producent. Aby uzyskać intensywniejszy kolor, potrzeba kilku warstw pomadki. Wtedy może wyglądać to jednak trochę dziwnie. Pomadka niestety czasem tworzy również smugi. Na poniższych zdjęciach pomadka została "wklepana" w usta, co sprawia, że wygląda ona bardziej naturalnie.


47 komentarzy:

  1. mi efekt na ustach bardzo się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest <3 ja dostałam od nich 2 szminki ale zupełnie z innej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że pojawiają się smugi, nie miałam jeszcze szminek z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  4. wklepana wygląda naprawdę ładnie i naturalnie. Podoba mi się :)
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladna, ale juz domyslam sie jaki efekt daje bez wklepania. Mam jedna szminke vipery, ktora nawet na idealnych ustach podkresla wszelkie niedoskonałosci :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa odcienie z tej serii i zachowują się skrajnie różnie na ustach, nie wiem jak oni to zrobili i po co :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor, jednak mi na pewno nie będzie pasować :( moje usta mają naturalnie dość ciemny odcień i lepiej mi w wyrazistych kolorach na ustach

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie za jasny kolor :<

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pomarańczową ze złotym refleksem z tej serii, to prawda, że średnio kryje, ale lubię ją za to, że pielęgnuje usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozostawia usteczka całuśne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Aqua Platinum :) Mam chyba 3 albo 4 pomadki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka wklepana prezentuje się ładnie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt jest bardzo naturalny :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor.

    zapraszam do mnie: http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor taki troszkę dziwny ;p Ale naturalny jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ciemny róż i bardzo ładnie wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tych pomadek, ale na ustach ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie prezentuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajnie prezentuje się na ustach :). Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kolorek, bardzo ładnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też uważam, że tworzy czasami smugi, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam tylko szczerze mówiąc nie przypadł mi do gusty jej zapach...

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ładna! taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zachwycona tą pomadką! Mam odcień 476.

    OdpowiedzUsuń
  26. ladny, delikatny kolor :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny kolorek, szkoda, że smuży :c

    OdpowiedzUsuń
  28. Fakt, naturalnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny kolorek,w moim stylu,choć teraz stawiam na matowe pomadki,to róż zawsze na ustach lubię nosić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wklepana wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)