Obserwatorzy bloga

czwartek, 31 lipca 2014

Przesyłkowo ;)

 Dziś pokażę Wam zawartość trzech przesyłek, które ostatnio otrzymałam. Pierwsza z nich pochodzi ze strony Wizaz.pl 
Była ona dla mnie zaskoczeniem, ponieważ w ogóle się jej nie spodziewałam. Dopiero dzisiaj dowiedziałam się, że zostałam wybrana do testowania maskary Rimmel Wonder'full :)


Jakiś czas temu otrzymałam propozycję współpracy od firmy Borner. Listonosz dostarczył mi paczkę w której znajdowała się mandolina Hebel V-5. 
Krótko na temat produktu :

Hebel V-5 PowerLine to innowacyjny produkt roku 2011 koncernu ?BORNR GmbH?. Nowsza konstrukcja, funkcjonalność i bezpieczeństwo pracy sprawiają, że HEBEL ?V5 Power LINE? znacznie przewyższa swoje poprzedniczki. Jego funkcje posiada tylko Mandolina V10. 
Używanie noża kuchennego do krojenia cebuli i innych warzyw w kostkę staje się zbyteczne!!!


 Ostatnią przesyłkę otrzymałam dzięki kontynuacji współpracy z firmą Fitomed.
W środku znajdowały się :
 - Odżywka ekstraziołowa regenerująca do włosów suchych i normalnych "Zioła i witaminy",
- Mój krem nr 2 do cery naczynkowej, suchej i wrażliwej.

42 komentarze:

  1. Fajne nowości zwłaszcza testowanie tuszu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic z tych produktów nie testowałam

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE, ALE RÓWNOCZEŚNIE KOBIECO:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myślałam, że ta mandolina to do grania:D

    OdpowiedzUsuń
  4. I do mnie dotarły dziś kremy Fitomed :) Ciekawe, jak się sprawdzi ten Twój do cery naczynkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Jestem bardzo ciekawa tej maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też będę testować maskarę Rimmel Wonder'full - choć z akcji na fp.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, jestem ciekawa jest maskary :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten krem z Fitomedu :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najfajniejszy chyba jest tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mandolina kojarzy mi się wyłącznie z instrumentem muzycznym :D Ciekawi mnie ten krem i mascara :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mascara świetna :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo super! :D Ta mandolina ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten tusz w ręce dziś i się zastanawiałam nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki Fitomed są całkiem niezłe ale te opakowania to nie powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tuszu jestem ciekawa, po testowaniu daj znać jak się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, ciekawe produkty ! Owocnego testowania ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. też udało mi się dostać i testować maskarę, na prawdę fajna sprawa ! Gratki i miłego testowania!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne produkty, ale jeszcze żadnego nie miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa jak Ci się sprawdził krem do cery naczynkowej z Fitomedu. Sama uwielbiam ich kosmetyki (szczególnie tradycyjny krem nawilżający), ale do tej pory nie trafiłam na krem który by wygrał z moim wiecznym rumieniem na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  22. tez czekam na ta maskare nie moge sie juz doczekac :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem recenzji tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wspaniałych paczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne produkty. Ciekawa jestem jak gruba plasterki tnie się na tej tarce

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo taka gilotyna powinna być w każdej kuchni. Tylko trzeba uważać na ręce :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)