Obserwatorzy bloga

wtorek, 22 lipca 2014

Zawieszki zapachowe - Mania Perfum

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Mania Perfum.
Do przetestowania otrzymałam cztery zawieszki zapachowe.


Moja Opinia :

Testowałam zawieszki o zapachu : bergamotka & tytoń, zielona herbata, drzewo mahoniowe, truskawka. Każdą z nich można powiesić na dołączonej gumce. Mają one intensywne, trwałe i przyjemne zapachy. Ich woń unosi się w całym pomieszczeniu przez długi czas. Jest bardzo wyczuwalna nawet przez kilka dni. Mam swoje ulubione zapachy. Są to : zielona herbata oraz drzewo mahoniowe. Pozostałe również mi się podobały, jednak w mniejszym stopniu niż te dwa. 

Zapraszam na stronę internetową oraz fanpage'a firmy ;)

35 komentarzy:

  1. tytoń?:) serio pachniało tytoniem?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby troszkę, jednak bardziej wyczuwałam już chyba bergamotkę :P

      Usuń
  2. ja lubię korzenne, ciężkie i nawet drzewne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytoniowy? Nigdy nie miałam okazji poczuć takiego zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że zielona herbata również by mi się spodobała, ale zawieszek o zapachu tytoniu nigdy nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zielona herbata zapewne by mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny design :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że spodobałaby mi się zawieszka o zapachu zielonej herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zawieszki :). Jestem ciekawa truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie chciałabym, żeby mi w domu pachniało tytoniem :-/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach tytoniu by mnei draznił :D
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba najbardziej bym polubiła zieloną herbatę i truskawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hoh tytoniowe? no to ciekawie :D bardzo ciekawe te zapachy

    OdpowiedzUsuń
  14. Truskaweczkę to bym i ja przetestowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe dodatki do domu ;) muszą fajnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne zawieszki :) i super, że do domu :0 takie widziałam tylko do samochodów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mogą być ciekaw, gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  18. Truskawkowy pewnie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zielona herbata i truskawka by się u mnie sprawdziły :) tak czuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe te zapachy, chyba najbardziej ciekawi mnie truskawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie bym wypróbowała herbatkę, bo bardzo lubię ten zapach:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie zawieszki trzymać w szafach ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Tytoń? Dla mnie to już trochę przesada...

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sprawa, lubię takie gadzety jeśli są trwałe

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj bardzo lubię korzenne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najnowszy kod promocyjny - 10% Dla Ciebie. . E7L6CA

    na zakupu w sklepie www.mania-perfum.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)