Obserwatorzy bloga

sobota, 12 lipca 2014

Żel do higieny intymnej LactaMED

 Dziś przedstawię Wam Żel do higieny intymnej LactaMED, czyli produkt otrzymany w ramach współpracy z firmą Eveline ;)


 Od Producenta :

Do codziennego stosowania dla kobiet w każdym wieku
Efekt 3w1 :
• nawilża i odświeża
• przywraca naturalną równowagę pH
• koi i łagodzi podrażnienia

Żel do higieny intymnej LactaMED™ zapewnia delikatną pielęgnację miejsc wymagających specjalnej ochrony.
Dzięki innowacyjnym składnikom aktywnym łagodzi podrażnienia, przywraca naturalna równowagę pH oraz odbudowuje optymalna mikroflorę. Żel LactaMED™ polecany jest do codziennej pielęgnacji okolic intymnych. Efektywnie koi i łagodzi podrażnienia, skutecznie neutralizuje nieprzyjemny zapach, dzięki czemu doskonale sprawdza sie nawet u osób intensywnie uprawiających sport. Żel wyjątkowo delikatnie myje miejsca intymne, nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka i pozostawiając na długo uczucie świeżości i komfortu
Głównym składnikiem serii do higieny intymnej jest kwas mlekowy Działa antybakteryjnie i odpowiada za utrzymanie prawidłowego pH, dzięki czemu chroni przed infekcjami. Jest naturalnym składnikiem stref intymnych kobiety.
Innowacyjna technologia Pro Intima Care™ zawiera łagodne substancje myjące pochodzenia naturalnego oraz składniki aktywne, które dbają o prawidłowa równowagę mikroflory miejsc intymnych. Jego skuteczność została potwierdzona licznymi badaniami.


Moja Opinia :

Opakowaniem produktu jest plastikowa butelka z pompką, która się nie zacina. Żel nie wycieka. Jest on bezbarwny, a jego konsystencji nie potrafię określić, gdyż nie jest ona ani zbyt płynna, ani gęsta. Ma on delikatny, całkiem przyjemny zapach. Dobrze myje, pieni się oraz odświeża. Jest bardzo delikatny i łagodny. Nie podrażnia, lecz łagodzi te podrażnienia, które już występują. Zgodnie z zapewnieniem producenta i jak już wspomniałam, pozostawia uczucie świeżości i komfortu. Nie znalazłam żadnych wad w tym produkcie ;)

37 komentarzy:

  1. byc moż ekupie- jak skończę ten co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez długi czas byłam wierna biedronkowej emulsji Intimea, jednak ostatnio skusiłam się płyn z Nivea i jestem bardzo z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten płyn. Lubię w takich produktach testować, zawsze sięgam po coś innego, więc na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądam i Twoją opinią kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel jak żel najważniejsze aby nie podrażniał.

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie to nowość, nie wiedziała, że eveline w swoim asortymencie mają płyny do higieny intymnej

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam właśnie jakiegoś dobrego produktu do higieny intymnej, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele z kwasem mlekowym zwykle się u mnie sprawdzają, więc może i ten kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam Facelle i raczej przy nim zostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, ale dobrze ze sie sprawdzil :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam tego żelu ;) dla mnie wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy :) ja teraz używam nowości z Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy go nie miałam. Obecnie jestem fanką żelu z Ziaji :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam tego żelu ;)
    Ale wydaje się okej

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe jaki ma skład, bo to dla mnie ważne :) Obecnie używam Lacibios Femine :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez jestem ciekawa skladu. Na razie najbardziej lubie ten rossmannowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak skończę ten co mam to pomyślę nad nim:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się dobrze, z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój żel się kończy także jak na niego wpadnę przy okazji zakupów to jest mój :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Eveline mnie coraz bardziej zaskakuje! nie znam tego żelu (jeszcze!)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie używam takich produktów..

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie próbowałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. twoja opinia zachęciła mnie do kupna tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe ile kosztuje...
    Zapraszam na rozdanie:
    http://melatestuje.blogspot.com/2014/07/zapraszam-na-rozdanie-naturalne-mydo.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem wierna biedronkowej Intimea, ale może się skuszę ;)

    http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. no ciekawy produkt, jeśli nie ma sls to bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie widziałam go wcześniej, ale jak wykończę produkty to może wypróbuje go :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio kosmetyki z Eveline pozytywnie mnie zaskakują :) Z pewnością przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety nie mogę żadnych produktów do higieny intymnej używać. Chyba działa to na zasadzie uczulenia, zawsze mam po nich stany zapalne... :( Szkoda, że nie mogę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też jestem uczulona na prawie wszystko jedynie mi odpowiada Intyma niebieska z sieci Biedronka... ale wypróbuję, moze akurat.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam go, ale czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)