Obserwatorzy bloga

sobota, 30 sierpnia 2014

Gadżety od Fitchoice ;)

Niedawno udało mi się nawiązać współpracę z firmą Fitchoice. 
Do przetestowania otrzymałam :

- shaker, 
- bidon,
- organizer, 
- okulary przeciwsłoneczne.

Shaker

Shaker ma pojemność 700 ml
 Dostępny jest w kilku kolorach : czarnym, niebieskim, czerwonym i żółtym. Mój jest czarny. Składa się z trzech dodatkowych elementów : sitka, wieczka i ustnika, zamykanego na zatrzask. Ustnik jest szeroki, dzięki czemu wlewanie płynów staje się łatwiejsze. Shaker jest bardzo lekki. Posiada miarkę, którą możemy odmierzyć ilość napoju. Idealnie nadaje się do przygotowywania koktajli itp. :)


Bidon

Pojemność bidonu to 600 ml
Jest on wygodny, poręczny i szczelny. 
Ma ładny design. Posiada gumowy ustnik, dzięki któremu płyn nie dostanie się na zewnątrz.


Organizer

Organizer ma ładny, niebieski kolor. Nie zajmuje wiele miejsca. Jest podzielony na pięć części. Ma wygodne zamknięcie. Idealnie nadaje się do przechowywania różnych drobnych przedmiotów i jednoczesnego zachowania porządku.


Okulary przeciwsłoneczne 

Okulary, tak jak organizer mają ładny niebieski kolor. Wykonane są z lekkiego tworzywa. Posiadają filtr UV400. Oczywiście idealnie nadają się na słoneczne i upalne dni. Wyglądają ciekawie i dostępne są w wielu odcieniach.


39 komentarzy:

  1. To różności Ci się trafiły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne,praktyczne rzeczy.Zawsze je wykorzystasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo podobne okulary! niebieski jest teraz bardzo modny!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym taki organizer :)

    Obserwuję i zapraszam na nowy post o Belgii i szkole
    http://polgia.blogspot.be/2014/08/back-to-school-jak-wyglada-kupowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Shaker by mi się przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam fioła na punkcie pudełek koszyczków i organizerów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa współpraca :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy, każdy by się ucieszył z takich gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. /bardzo fajne rzeczy, przydatne zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądają te wszystkie rzeczy które dostałaś :) Wszystko na pewno się przyda Tobie :)
    pozdrawiam!

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie 'pierdołki', zawsze się do czegoś przydają :) świetna współpraca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super gadżety i jakie okulary fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam dokładnie to samo, tylko mniejszy bidon i inaczej wygląda :P Zmieści się w nim może 250 ml :P A ten malutki organizer przyda mi się do przechowywania drobnej biżuterii na stancji :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)