Obserwatorzy bloga

środa, 27 sierpnia 2014

Krem balsam z wyciągiem z Huby Brzozowej

 Kolejnym produktem, otrzymanym w ramach współpracy z firmą Sekrety Natury jest Krem balsam z wyciągiem z Huby Brzozowej. 
Zapraszam na recenzję produktu ;)


Od Producenta :

W hubie brzozowej znajdują się kwasy: mrówkowy, octowy, szczawiowy i waniliowy. Dzięki biologicznie aktywnym substancjom huba brzozowa ma silne działanie antyutleniające, przeciwzapalne
Wysoka bakteriobójcza aktywność krem - balsamu z wyciągiem z huby brzozowej jest spowodowana działaniem poszczególnych składników - wyciągu z huby, kompleksu witamin, oleju rokitnikowego, olejku z drzewa herbacianego oraz wosku pszczelego.

Działanie:
- antybakteryjne, przeciwgrzybiczne,
- przyspiesza gojenie ran,
- przyspiesza zabliźnianie się ran,
- wspomaga odbudowę nabłonka,
- przywraca naturalny proces gojenia,
- usuwa swędzenie i podrażnienie,
- zapobiega powstawaniu blizn,
- likwiduje ślady na cerze po trądziku młodzieżowym.

Wskazania:
- rany powierzchniowe i głębokie różnego pochodzenia: chirurgiczne, szarpane, otarcia,
- odparzenia, odleżyny i wrzody,
- ropna wysypka,
- pourazowe i pooperacyjne blizny,
- uszkodzenia i rany skóry w szczególności trudno gojące się (miejsca pobrania przeszczepów i rany pooperacyjne, oparzenia pierwszego i drugiego stopnia, odmrożenia, owrzodzenia naczyniowe i metaboliczne).
 
Stosowanie:
rany i owrzodzenia powinny być oczyszczone i zdezynfekowane przed nałożeniem kremu. Należy nałożyć cienką warstwę kremu na powierzchnię rany, dwa lub więcej razy dziennie. Kurację stosować do całkowitego oczyszczenia rany i zagojenia jej powierzchni.


Moja Opinia :

Krem balsam znajduje się w plastikowej tubce z nakrętką. Jego konsystencja jest dość gęsta. Posiada on charakterystyczny zapach, przypominający maści lekarskie. Produkt jest wydajny i wiem, że będę mogła stosować go jeszcze przez długi czas. Starałam się używać go dwa razy dziennie. Nie zauważyłam, aby rany szybciej się goiły, ale u mnie proces ten nie trwa długo. Produkt dobrze radzi sobie zwłaszcza ze świeżymi bliznami. Przy regularnym stosowaniu stają się one rozjaśnione i stopniowo mniej widoczne. Wypukłe blizny są teraz bardziej płaskie. Podsumowując recenzję muszę stwierdzić, że krem balsam przynosi efekty. Polecam ;)

34 komentarze:

  1. Ooo, muszę w takim razie się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze względu na działanie jestem w stanie się skusić ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszący produkt, a w jakiej cenie? nie zauważyłam informacji w poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie internetowej produkt kosztuje 18 zł ;)

      Usuń
  4. nie wiedziałam że istnieją kosmetyki z huby, dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego produktu wcześniej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak sprawdził by się w przypadku owrzodzeń i czy rzeczywiście przyniósł by ulgę..

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze słyszę o tym kremie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nim nie słyszałam, może wypróbuję c:

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Z huby to jeszcze nic nie miałam :) Ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyk z hubą widzę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym kremie wcześniej. Grunt, że jest dobry bo nie każdy krem można pochwalić za skuteczność. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć o takim wynalazku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy, jeszcze o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z huby? Ale oryginał, lubię takie, chcę ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wartościowa recenzja:) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://crazy-samples.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkt, przydałby mi się bo ja mam talent do robienia sobie krzywdy xD Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nigdy nie zetknęłam się z tym kosmetykiem, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawy skład ma ten krem,nie miałam z nim stycznosci jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To chyba bardziej taki paramedyczny specyfik niż kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam ale bardzo mnie zaciekawiłaś, że chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)