Obserwatorzy bloga

wtorek, 12 sierpnia 2014

Maskara Rimmel Wonder'full

Maskarę Rimmel Wonder'full mogłam przetestować dzięki portalowi Wizaz.pl oraz fanpage'owi Rimmel Polska. Zapraszam na recenzję ;)


Od Producenta :

Maskara Wonder’full to pierwszy tusz w portfolio marki RIMMEL, który zawiera formułę z marokańskim olejkiem arganowym. Jest niczym sekretna broń, która wygładza, podkreśla i nadaje objętości rzęsom, bez pozostawiania na nich grudek. W rezultacie, spojrzenie nabiera wyrazu oraz kusi niesamowitą głębią.
Unikalna formuła maskary Wonder’full z olejkiem arganowym natychmiast pokrywa rzęsy oraz szybko wysycha. Dzięki temu nie są one posklejane i uzyskują niewiarygodną objętość. Ponadto, formuła wygładza rzęsy, nadając im uczucie lekkości, miękkości i elastyczności. I tak, za sprawą marki RIMMEL, tajemnica zniewalającego spojrzenia ujrzała światło dzienne.
Uzyskanie niespotykanych, przyciągających uwagę rzęs jest wyjątkowo proste. Należy w tym celu wykorzystać szczoteczkę nowej generacji Ultra-Flexible Brush, jaką posiada maskara Wonder’full marki RIMMEL. Jej miękkie, elastyczne włókna dokładnie chwytają oraz pokrywają tuszem wszystkie, pojedyncze rzęsy, idealnie je rozdzielając – od nasady aż po samą końcówkę. Wystarczy jedno pociągnięcie szczoteczką, aby cieszyć się gładkimi, pełnymi objętości rzęsami i zachwycać podkreślonym spojrzeniem. 




Moja Opinia : 

 Na samym początku muszę przyznać, że sam wygląd maskary przyciągnął moją uwagę. Opakowanie prezentuje się ładnie i elegancko. Elastyczna oraz silikonowa szczoteczka z wieloma włoskami jest bardzo wygodna w użyciu. Tusz bardzo dobrze rozdziela rzęsy. Nie skleja ich. Dość szybko wysycha i rzadko się odbija. Nie pozostawia grudek. Dzięki tej maskarze rzęsy prezentują się ładniej, ale zachowują też swoją naturalność. Nie wyglądają sztucznie. Są delikatnie pogrubione i wydłużone. Efekt jest bardzo subtelny, ale podoba mi się. Jestem zadowolona z tego tuszu ;)

34 komentarze:

  1. fajny efekt, lubię silikonowe szczotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sylikonowe szczoteczki ;) efekt jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt fajny, dość dobrze rozdziela ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ta szczoteczka wygląda :) Ogólnie lubię tusze z Rimmela, większość dawała dobry efekt i się nie osypywała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie załapałam się do testów, ale ten tusz wygląda ciekawie. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mascara looks great, adds quite a lot of length to your eyelashes and looks appealing.


    Kisses,
    Pooja Mittal
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  7. musiałabym sprawdzić na swoich rzęsach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daje podobny efekt jak maskara WIBO

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją mam :) Ciekawa maskara :)

    OdpowiedzUsuń
  11. równiez ją dostałam do testowania jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. potwierdzam z całego serucha twoją recenzje! uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny efekt, ale nie lubię silikonowych szczoteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt :) chętnie ją kupię jak spotkam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. maskara ta dobrze rozdziela rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem fanką grubych i długich rzęs ;) W przypadku tej maskary tego mi tu brakuje.. Ale mimo to polubiłam się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jej używam, ale jak na razie osiągnęłam efekt jednak zbyt delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak się spisze u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się silikonowa szczoteczka tuszu:) efekt na rzęsach też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy tusz odbija się na powiece? Wygląda ślicznie, efekt jest delikatny, ale kwestia zostawiania śladów na górnej powiece przy tuszach zawsze mnie nęci - jeszcze nie znalazłam ideału :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jestem bardzo zadowolona z tej maskary. Olejek arganowy świetnie się w niej sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna wydaje się ta maskara :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem jak wyglądają Twoje rzęsy "przed", ale te z tuszem wyglądają przekonująco. Nie są posklejane i wyglądają bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. szczoteczka jakoś mnie nie przekonuje, ale za to efekt na rzęsach to już co innego:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt bardzo naturalny :) Masz piękny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)