Obserwatorzy bloga

piątek, 22 sierpnia 2014

Mój krem nr 2 - Fitomed ;)

 Drugim produktem, otrzymanym w ramach kontynuacji współpracy z firmą Fitomed jest Mój krem nr 2 do cery naczynkowej, suchej i wrażliwej :)


Od Producenta :

Skład kremu Nr 2
Krem zawiera najlepsze składniki kosmetyki naturalnej o małym stopniu przetworzenia, są to (najważniejsze składniki):
• ceramidy,
• lecytyna,
• masło kakaowe,
• hydrolat oczarowy,
• liposomy.

Działanie kremu Nr 2
• Ochrona przed mrozem i wiatrem.
• Ochrona przed nadmiernym wysuszaniem się skóry w ogrzewanych pomieszczeniach.
• Ochrona przed zaczerwienieniem i pękaniem naczynek.

Dla kogo jest krem Nr 2
Krem Nr 2 polecany jest głównie do cery suchej oraz suchej i dojrzałej ze skłonnością do pękania naczynek oraz do cery naczynkowej. Można go stosować do pielęgnacji całej twarzy w tym okolic oczu, zarówno na dzień jak i na noc, w zależności od indywidualnych potrzeb. Cerę naczynkową należy dodatkowo tonizować w temperaturze pokojowej czystą woda oczarową lub w rozcieńczeniu z wodą w proporcjach 1:1.


Moja Opinia :

Krem znajduje się w plastikowym słoiczku z nakrętką. Jego konsystencja jest zdecydowanie gęsta i tłusta, a zapach - ziołowy, niezbyt przypadł mi do gustu. Jednak to nie zapach jest tu najważniejszy, lecz działanie produktu. Krem dobrze się rozprowadza. Sądzę, że najlepiej jest stosować go na noc, gdyż przez jakiś czas pozostawia na skórze tłustą warstwę i sprawia, że się błyszczy. Po pewnym czasie skóra zyskuje miękkość, gładkość i nawilżenie, a jej koloryt jest bardziej wyrównany. Producent wspomniał także o tym, że krem może mieć również działanie regenerujące naskórek po opalaniu i zgodzę się z tym. Spalonej i piękącej skórze przyniósł ulgę i ukojenie. Zaczerwienienie zniknęło w szybkim czasie. Serdecznie polecam ten krem. Jego działaniu nie mam nic do zarzucenia :)

43 komentarze:

  1. brzmi zachecajaco jednak nie mam skory z problemami naczynkowymi :) moze jakis inny numer bylby dla mnie odpowiedniejszy

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm no na prawde fajny :) ciekawe czy drogi xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba krem dla mnie :) muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kilka kremów na które się skusiłam i do tej pory jeszcze ich nie zużyłam więc na ten się już chyba nie skuszę :P ale zachęcająco się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te ich kremy, teraz używam nr 8.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś do mnie nie przemówił...

    OdpowiedzUsuń
  8. To fajnie że się sprawdził, nie miałam jeszcze żadnego produktu Fitomed ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie taki krem by mi sie bardzo przydal: ))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te kremy mają, iine kosmetyki tez są ciekawe, chyba na coś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele osób pisze o tych kremach :) Ja jeszcze nie miałam ani jednego :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za tłustymi kremami.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię tą markę, mają super kosmetyki, miałam krem nr 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Fitomed :) A naczynka znikają? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie się zapowiada, choć przyznam szczerze, że zapach ma dla mnie dość duże znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fitomet ma ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ale niestety nie do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście nie mam cery naczynkowej więc dla mnie by się nie nadał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe ile kosztuje taki krem?

    OdpowiedzUsuń
  20. przekonałaś mnie swoją recenzją! <3 obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam krem z fitomedu - inny numer i jestem baaardzo zadowolona;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. przydałby mi się :)
    szkoda, ze jest dla cery dorosłej...

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    (klikniesz w baner choies?)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam tej firmy ale cere naczynkową podobno mam :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny krem choć nie lubię ani za lekkich, ani za tłustych kremów. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kuszą mnie te kremy, ale nie ta wersja.

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny krem :>
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Musi być naprawdę spoko :) Ochrona przed mrozem i wiatrem - to jest dobre, trzeba już zacząć o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jest to raczej kosmetyk dla mnie ale najwazniejsze, ze u Ciebie sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem Fitomed to porzadna firna, moja mama kupuje ich kremy i jest zadowolona ;)


    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ochrania przed pękaniem naczynek? to zdecydowanie coś dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)