Obserwatorzy bloga

wtorek, 19 sierpnia 2014

Odżywka regenerująca Fitomed ;)

 Prawie trzy tygodnie temu w ramach współpracy z firmą Fitomed otrzymałam do przetestowania odżywkę ziołową regenerującą do włosów suchych i normalnych ;)


 Od Producenta :

Składniki bioaktywne: wyciąg z ziół ziela skrzypu, liścia pokrzywy, kwiatu lipy, liścia szałwi, dioscorei villosa, witamina E i witaminy z grupy B.

Działanie:
- przyspiesza porost włosów,

- pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich,
- ułatwia rozczesywanie,
- nadaje włosom witalność i połysk.

Polecana przez dermatologów:
- do włosów suchych osobom o wrażliwej skórze,
- w celu regeneracji oraz stymulacji wzrostu włosów.
Sposób użycia: w przypadku użycia małej ilości odżywki można jej nie spłukiwać.

Objętość: 200 ml.


Moja Opinia :

Odżywka znajduje się w plastikowym, przezroczystym opakowaniu z zamknięciem typu "klik". Posiada przyjemny, subtelny zapach. Ma jasnoróżowy kolor i dość gęstą konsystencję. Jest wydajna. Działanie produktu oceniam bardzo pozytywnie. Po każdym zastosowaniu moje włosy lepiej się rozczesują i nie plączą się. Są przyjemnie gładkie i miękkie w dotyku. Mniej się puszą oraz są także bardziej sypkie. Największą różnicą, jaką zauważyłam jest to, że włosy dużo lepiej się układają. Nie są już takie niesforne. Podsumowując odżywka ta sprawdziła się u mnie. Nie znalazłam w niej żadnych wad. Uważam, że jest ona godna polecenia ;)

38 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś szampon do włosów tłustych (chyba tak się nazywał) i był całkiem dobry. Jak skończą mi się zapasy rozejrzę się za tą odżywką, bo to, co napisałaś zachęciło mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie produkty do włosów Fitomed,szampon do włosów tłustych jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic jeszcze nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Fitomedu jeszcze nic nie miałam ale ta odżywka jest bardzo zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam przyjemności z tą firma:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się sprawdziła. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że liczy się zawartość, ale jaki ma śliczny kolorek! :D Chętnie spróbuję, ciekawe jakby się sprawdziła na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie, moje włosy strasznie się plączą ;-;

    Zapraszam na pierwszy post ;)
    http://polgia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  9. a kupię ją w jakimś sklepie zielarskim czy zostaje mi tylko internet? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to chyba tylko przez internet :/

      Usuń
  10. Też będę teraz testować odżywkę Fitomed, ale inną :) Czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic jeszcze od tej marki, nigdy się z nią nie spotkałam, a pasowałoby to zmienić!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic do włosów z Fitomedu, na pewno kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mialam jeszcze nic tej marki ale jesli gdzies spotkam ta odzywke chetnie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze kosmetyków Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz ją widzę. Jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. odżywki nie miałam, ale miałam ich szampon i z niego jestem mega zadowolona;-) odżywkę pewnie wypróbuję za jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa. Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie wypróbuję ;) nie mogłabym żyć bez odżywek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mialam, ale Fitomed ma swietne kosmetyki ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nic nie miałam z Fitomedu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam do włosów przetłuszczających i była ok.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ją w zapasach, niebawem się do niej dobiorę;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jakoś nie przepadam za odżywkami :P

    OdpowiedzUsuń
  26. To bardzo dobrze że się sprawdziła, przy najbliższej okazji wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym przetestowała z racji tego, że jest ziołowa:) Moje włosy potrzebują szczególnej opieki:):)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam jej, miałam inną z Fitomedu i u mnie totalnie się nie spisała...

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja miałam kiedyś do włosów ciemnych, ale się nie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie słyszałam o tej firmie.
    + Obserwuję
    Wpadnij do mnie i zostaw komentarz, dodaj do obserwowanych
    http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię ich produkty! Tej odżywki co prawda jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)