Obserwatorzy bloga

sobota, 9 sierpnia 2014

Rimmel i nowa współpraca ;)

 Chwilę mnie tu nie było, jednak ta przerwa spowodowana była problemami z komputerem :/ Na szczęście teraz wszystko jest już w porządku, a ja postaram się nadrobić zaległości :) Na początku pochwalę się kolejnymi przesyłkami. W tym tygodniu dowiedziałam się, że w akcji na Facebook'u zostałam wytypowana do testowania maskary Rimmel Wonder'full. Otrzymałam pakiet recenzentki, w którym znajdowały się się dwa tusze - jeden dla mnie, drugi do podarowania. Miałam już okazję zapoznać się z tą maskarą dzięki portalu Wizaz.pl, więc recenzja niedługo powinna się pojawić :)


 Kolejna przesyłka pochodzi ze sklepu Sekrety Natury, z  którym niedawno nawiązałam współpracę. Do przetestowania otrzymałam :

- Krem balsam z wyciągiem z Huby Brzozowej,
- Krem balsam z wyciągiem z pijawki lekarskiej,
- Stimulin Maseczkę na porost włosów, 
- Glinkę błękitną z Krymu.

50 komentarzy:

  1. po małym poślizgu czasowym i dziś dotarła do mnie paczuszka pakietu recenzentki od Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje serdeczne, ja maskare otrzymałam od wizarzu :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta maskara, ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam swój pakiet ;) A współpraca bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. super - gratki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ;) ładnie wygląda, ciekawe jak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczkę recenzentki Rimmel też otrzymałam :D
    Testowanie już w toku..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do testowania Rimmel się nie dostałam. No trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maskarę Rimmel też mam i już testuję ;) gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  10. Też załapałam się do testowania maskary Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ; ) . Bardzo fajne paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)
    Ciekawe, jak się sprawdzi maskara :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy :) Ciekawa jestem tego tuszu Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę owocnej współpracy :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem tego nowego tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo :) Nowa współpraca, fajnie! Ciekawy musi być ten tusz, też bym chętnie przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje :) Też dostałam te maskary z Rimmela. Dzisiaj dam jedną mojej przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super ;) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to teraz tylko czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja przegapiłam testowanie rimmela:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne produkty, gratuluje i życzę miłego testowania :)

    Obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa jestem tego tuszu :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe te produkty od Sekrety Natury.

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem niedawno ten tusz dotarł do mojej pracy, ale nic jeszcze nie wiem o nim...

    OdpowiedzUsuń
  27. maskarę również testuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)