Obserwatorzy bloga

wtorek, 26 sierpnia 2014

Stimulin Maseczka na porost włosów

 Prawie trzy tygodnie temu, nawiązując współpracę z firmą Sekrety Natury otrzymałam do przetestowania m.in. maseczkę na porost włosów Stimulin. 
Dziś przygotowałam dla Was recenzję produktu ;)


Od Producenta :

Maseczka przeznaczona jest do aktywnej pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów.

Zrównoważony zestaw biologicznie aktywnych substancji maseczki dba o włosy, skutecznie ich wzmacnia, przywraca objętość i połysk zniszczonym włosom, głęboko odżywia i nawilża.


Zwiększa metabolizm w komórkach cebulek włosowych, powodując procesy regeneracyjne oraz aktywny wzrost włosów.

Oprócz przywrócenia włosom blasku i naturalnego koloru, preparat zwiększa również elastyczność i grubość włosów oraz częściowo likwiduje łupież.

Maseczka STIMULIN działa poprzez składniki aktywne:


D - pantenol (prowitamina B5) przenika bezpośrednio pod łuski włosów keratyny i zapewnia długotrwałe nawilżenie, zatrzymując wilgoć wewnątrz łodygi włosa,


Naturalne lipidy - podstawowy budulec błon komórkowych, łącząc się z matrycą lipidów łodygi włosa i odbudowują strukturę włosów zniszczonych,
Hydrolizat białkowy keratyny - dzięki zawartości aminokwasów, w pełni odżywia i wzmacnia osłabione włosy na całej długości,
Cyklometikon - doskonale chroni włosy przed uszkodzeniami i rozwarstwieniem się końcówek, ułatwia czesanie.

REZULTAT: włosy zadbane, elastyczne i posłuszne, pełne witalności.
Przeciwwskazania: nie stwierdzono, poza indywidualną nietolerancją składników.


STOSOWANIE: 1-2 razy w tygodniu nałożyć maseczkę (1 cm) na umyte włosy i lekko wcierać opuszkami palców w ciągu 2 minut. Odczekać 10-15 minut i spłukać ciepłą wodą bez dodatku szamponu i innych środków myjących.

Aby uniknąć łupieżu i zaleca się stosowanie w kompleksie z maseczką przeciwłupieżową SULSENA.

SKŁAD (INCI): Aqua, Cetyl Alcohol, Sytearyl Alcohol, Sodium Ceteareth Sulphate, Glycerin, Potassium Ceteareth Phosphate, Lecithin, Hydrolyzated Keratin, Cyklomethicone, Panthenol, Sodium Laureth Sulfate, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben

Opakowanie: 200 ml.


Moja Opinia :

Opakowaniem maski jest plastikowa butelka z pompką. Produkt ma gęstą konsystencję i całkiem przyjemny zapach. Po nałożeniu trzymałam maseczkę na włosach przez ok. 10 minut, a następnie spłukiwałam. Zaraz po tym włosy były idealnie gładkie w dotyku i dużo lepiej się rozczesywały. Po wyschnięciu uzyskałam naprawdę dobry efekt. Moje puszące się i niesforne, falowane włosy stały się gładkie, sypkie i bardziej proste. Lepiej się układały i były przyjemniejsze w dotyku. Nie zauważyłam, aby odżywka wpłynęła na porost włosów, ale nie przeszkadza mi to. Jedynym minusem, jaki zaobserwowałam jest to, że czasem swędziała mnie skóra głowy, co kiedyś mi się nie zdarzało. Mimo to, jestem zadowolona z tego produktu. Maseczka bardzo dobrze wpłynęła na moje włosy i używam jej z przyjemnością :)

21 komentarzy:

  1. Może jesteś uczulona, na któryś ze składników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej masce :)
    Wypróbuję jak dokończe swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie swędzenie by ją jednak całkiem zdyskwalifikowało :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za krótki czas użytkowania ?? Trzy tygodnie to chyba za mało :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam i pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swędzenie głowy, więc odzywka nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej maski ;) Jakoś z porostem nie mam problemów ale wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym próbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widze tą maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. takze nie mialam z nia stycznosci

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam produktu ;) ale przy okazji chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa maska, warto ją wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam produktu, ale chyba nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak z porostem? Rosną szybciej?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)