Obserwatorzy bloga

środa, 3 września 2014

Aloe Vera treatment Wax - odżywka do włosów ;)

 Ponad miesiąc temu, w ramach współpracy ze sklepem Sklep Family otrzymałam do przetestowania intensywnie regenerującą Odżywkę do włosów Aloe Vera treatment Wax. Dziś przygotowałam dla Was recenzję produktu ;)


Od Producenta :

Rewelacyjna, znana od wielu lat  i  wciąż zajmująca najwyższe  miejsce w rankingach na najbardziej skuteczne i najbardziej ulubiony kosmetyk do włosów. Najwyższej jakości maska do włosów firmy
RICHARDS & APPLEBY:  
Intensywnie regenerująca Odzywka do włosów z Wyciągiem z Aloesu (Natural Classic Aloe Vera Treatment Wax) Dzięki zawartości wyciągu z ALOESU skóra głowy będzie mniej podatna na podrażnienia, a włosy zostaną idealnie nawilżone. Przestaną się łamać, a ich układanie stanie się niezwykle łatwe. 
 Natural Classic Aloe Vera Treatment Wax: To odżywczy wosk w postaci maseczki przeznaczony do intensywnej kuracji kosmetycznej włosów i skóry głowy. Unikalna formuła tego leczniczego preparatu, wnika w każdy pojedyńczy włos odżywiając go od cebulki po samą końcówkę. Jest polecany do każdego rodzaju włosów, jednak szczególnie do włosów zniszczonych rozjaśnianiem.

SPOSÓB UŻYCIA:
Stosować jako maskę na włosy i skórę głowy.  Włosy spłukać wodą i na mokre włosy nałozyć   odpowiednią do długości  ilość maski, dokładnie wmasować w skórę głowy i we włosy. Owinąć włosy ciepłym ręcznikiem. Trzymać 15 - 30 minut, po czym spłukać wodą, suszyć i układać jak zwykle. Stosować 1 - 2 razy w tygodniu.


Moja Opinia :

Odżywka znajduje się w dużym pojemniku plastikowym o pojemności 480g z nakrętką. Konsystencja odżywki jest gęsta, jej kolor - miętowy, a zapach - charakterystyczny, ale nie potrafię go do niczego porównać. Sądzę że nie każdemu mógłby przypaść do gustu, jednak mi się spodobał. Odżywka jest wydajna i myślę, że wystarczy mi jeszcze na długi czas. Zazwyczaj trzymałam ją na włosach przez ok. 30 minut.  Po użyciu moje włosy były mniej poplątane i lepiej się rozczesywały. Niestety nadal puszyły się oraz sprawiały wrażenie obciążonych i ciężkich. To sprawiło, że niezbyt jestem zadowolona z tej odżywki. Jej działanie oceniam na przeciętne. Nie zrobiła moim włosom nic złego, ale też nie pomogła im.

23 komentarze:

  1. Raczej się na nią nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś inną odżywkę tej marki i byłam z niej zadowolona. Tej raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam produktu

    _____________
    a u mnie?
    wyprzedaż szafy - część pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że się nie sprawdziła. Ja właśnie testuję jej siostrę czarną :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze walczę właśnie z puszeniem się włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tej odżywcze ale raczej jej nie spróbuję..

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro nie zrobiła na tobie wrażenia to mi pewnie też nie pomoże ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. A wyglądała zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej odżywki wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam produktu ;) ale widzę że dużo nie straciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jakby się sprawdziła u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda fajnie, ale raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wersję klasyczną i buła totalnym bublem :<

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja myślałam, że wax ma same hity

    OdpowiedzUsuń
  16. moje włosy po niczym nie są obciążone jednak waxów nie lubię za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro obciąża to dla nas odpada absolutnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak dla mnie maski tej firmy są rewelacyjne. Moje włosy się po nich nie puszą, wręcz przeciwnie, zyskują na objętości.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.

Nie musisz reklamować swojego bloga, trafię do niego sama ;)